ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۱۰
715 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : جرات حرکت رو به جلو

تصمیم گیری مستلزم شجاعت است چون همراه با هر تصمیمی حتما تردید و احتمال شکست وجود دارد. ولی اگر کسی مایل نباشد در زمانی که تضمینی برای موفقیت وجود ندارد تصمیم گیری کند در زندگی پیشرفت نخواهد کرد. تمام رهبران و مدیران موفق از تصمیم گیران جدی هستند. در واقع نمی توانید حتی تصوری از انسانی موفق داشته باشید که قاطعیت ندارد و کم مایه است. قاطعیت، برادر پیشرفت، و تردید برادر پس رفت است. بنابراین اگر کاری را می خواهید انجام دهید، جوانب را بسنجید و با یک تصمیم جدی، رو به جلو حرکت کنید.

بر ترس از شکست غلبه کنید

در تحقیقی که مدت ها پیش انجام شده و گزارش آن در مجله انجمن مدیریت آمریکا آمده است مدیرانی که مرتب ترفیع می گیرند و مدیرانی که ترفیع نمی گیرند با هم مقایسه شده اند. به نظر محقق ویژگی بارز مدیران ترفیع گرفته نسبت به دسته دیگر قاطعیت در کار و مقابله با مشکلات است. مدیرانی که ترفیع نمی گیرند از ترس این که مبادا مرتکب اشتباه شوند اشتیاقی برای تصمیم گیری ندارند.

محقق سپس این دو گروه از مدیران را انتخاب کرد و از طریق یک سری آزمون های کتبی از آن ها خواست در مورد راه حل یک مشکل کاری پاسخ خود را بنویسند. معلوم شد که هر دو گروه در پاسخ های کتبی آزمون دقیق هستند و هر دو گروه در آزمون توانایی تصمیم گیری مشابهی از خود نشان دادند. تفاوت بین این دو گروه این بود که آن هایی که ترفیع گرفته بودند نسبت به مدیرانی که ترفیع نگرفته بودند این بود که دسته اول در تصمیم گیری و اقدام بر اساس قضاوت شان اشتیاق داشتند و به جای تردید یا اتلاف وقت می پذیرفتند که ممکن است در قضاوت اشتباه کنند و اقدام اشتباهی انجام دهند اما اقدام می کردند.

گروه دیگر آن قدر از اشتباه کردن هراس داشتند که هیچ کاری انجام نمی دادند. گرچه از نظر توانمندی هیچ تفاوتی بین این دو گروه نبود ولی آن هایی که از تصمیم گیری ترس دارند در درجه اول در مورد گرفتن پست های بالاتر با مسئولیت بیش تر مورد اعتماد نیستند. یکی از مهم ترین راه های بهبود توانایی در تصمیم گیری، دوری از آرمان گرایی است. نباید فکر کنید که باید همه جزئیات را بدانید و قبل از این که تصمیمی بگیرید و به سمت جلو حرکت کنید به طور قطع به راه درست رسیده باشید. تصمیم ضعیفی که فوری گرفته شود معمولا به تصمیم مطلوبی که با تاخیر غیر معقول گرفته شود برتری دارد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “قدرت زمان : جرات حرکت رو به جلو”

  1. احمد گفت:

    سلام بسیارعالی ودقیق رازموفقیت روتوضیح داده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *