ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۸
340 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : تهیه نمودن یک تصویر از پروژه

یکی از مهم ترین روش ها برای طراحی و مدیریت پروژه «تابلو داستان» نامیده می شود. این تکنیک ابتدا توسط شرکت والت دیزنی برای طراحی کارتون ها و فیلم هایش ابداع شد و سرانجام در تمام بخش های دنیای تجارت برنامه های سرگرم کننده به کار گرفته شد.

در تابلو داستان شما یک تصویر از پروژه تهیه می کنید و آن را روی دیوار نصب می کنید تا همه آن را ببینند و در مورد آن نظر بدهند. با یک تخته بزرگ چوب پنبه ای کارتان را شروع کنید. بعد چند جعبه سوزن ته گرد یا پونز و چند بسته کارت های مقوایی ۷/۵ در ۵/ ۱۲ یا ۵/ ۱۲ در ۲۰ سانتیمتری تهیه کنید. چند ماژیک رنگی هم تهیه کنید.

حالا می توانید کارتان را شروع کنید. در بالای تخته قسمت های اصلی پروژه را با ماژیک رنگی و به صورت یک یا دو کلمه ای روی کارت های مقوایی ۱۲/۵ در ۲۰ سانتیمتری با ماژیک بنویسید، این عنوان ها خیلی شبیه عنوان های فصل های یک کتاب است.

بخش اصلی پروژه تان می تواند از سه الی ده سر تیتر تشکیل شده باشد. زیر هریک از این سرتیترها کارت های ۵ / ۷ در ۵/ ۱۲ سانتی را نصب کنید. روی هر کدام از این کارت ها یک گام از پروژه را بنویسید. وقتی این کار را انجام بدهید، یک تصویر از کل پروژه خواهید داشت که تمام کارهایی که باید انجام شوند و به ترتیبی که باید انجام شوند روی تابلو نمایش داده شده اند.

آن گاه می توانید نام شخص مسئول هر قسمت از پروژه را روی کارتی که آن بخش از پروژه روی آن نوشته شده یادداشت کنید. به این ترتیب می توانید سر تیتر ها و شرح وظایف را جابجا کنید. می توانید ترتیب و برنامه زمانی هر بخش از پروژه را تغییر بدهید یا مسئولیت اشخاص و ضرب الاجل ها را تغییر بدهید.

علاوه بر این می توانید از شیوه «تابلو داستان» روی یک ورق کاغذ استفاده کنید. می توانید چند مربع بزرگ در بالای صفحه رسم کنید و فعالیت های مختلف انجام پروژه را داخل مربع هایی در زیر آن مربع های بزرگ تر یادداشت کنید. هر اندازه بیشتر بتوانید پروژه تان را بصری کنید راحت تر می توانید رابطه بین کار های گوناگون را مشاهده کنید و برای این که مطمئن شوید پروژه به موقع تمام می شود تغییرات لازم را در آن اعمال کنید.

این روش یکی از مهم ترین، کارآمد ترین و بهترین راهکار ها برای مدیریت پروژه است. با داشتن یک تصویر کلی از پروژه و کارهایی که باید در آن پروژه انجام شود، می توان به صورت بی نقص پروژه را مدیریت و کارها را پیش برد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *