ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
412 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : به ندای درونتان توجه کنید

برای تشخیص کیفیت کارتان از آزمون آرامش درونی استفاده کنید تا بفهمید آیا کاری که در حال حاضر انجام می دهید برایتان بهترین است یا خیر. چرا که وقتی عملتان کاملا هماهنگ با ارزش هایتان باشد احساس خوشحالی درونی خواهید داشت. بعضی مردم از شغل شان راضی نیستند. در نتیجه احساس ناامیدی و نارضایتی می کنند. در واقع شغل آن ها مشکلی ندارد بلکه آن شغل تناسبی با آن فرد ندارد. فهمیدن این نکته مهم است.

خیلی کارها هستند که از انجام آن ها با انجام بعضی از قسمت هایشان لذت نمی برید و از نظر غریزی از انجام آن ها رویگردان هستید. در این مواقع رسیدن به این باور که شغل مورد نظر یا شرکتی که در آن مشغول هستید مشکل دارد خیلی ساده خواهد بود. واقعیت این است که آن شغل مشکلی ندارد بلکه این شغل مناسب شما نیست. شاید شرکتی که در آن کار می کنید شرکت خوبی هم باشد ولی ممکن است موقعیت شما در آنجا با ارزش های منحصر به فرد، باورها و استعدادهایی که دارید هماهنگ و متناسب نباشند.

به قلبتان رجوع کنید

کدام قسمت از زندگی و کارتان بیشترین لذت و رضایت را در شما ایجاد می کند؟ در کدام بخش از زندگی بیشترین موفقیت را دارید؟ در کدام بخش ها فعالیت هایتان با ارزش ها و باورهای بنیادین تان هماهنگی ندارند؟ در کدام بخش ها بین این دو هماهنگی وجود دارد؟ برای تعیین اولویت ها و انضباط دادن به زندگی تصور کنید که هر چیز را به شکل دلخواه میتوانید تغییر دهید. تصور کنید مالک تمام شرکت هستید و می توانید شغل مورد علاقه تان را به شکلی طراحی کنید که در تمام روز فقط کارهایی را انجام بدهید که از انجام دادن آنها لذت می برید.

در این صورت باید چه تغییراتی در کارتان ایجاد کنید؟ برای بررسی شغلی که دارید از روش تفکر از نقطه صفر استفاده کنید. مرتب از خودتان بپرسید: «با اطلاعاتی که حالا در مورد شغل فعلی ام دارم، اگر همین امروز این شغل به من پیشنهاد می شد، آیا حاضر بودم این شغل را انتخاب کنم؟» در سمینارهایی که دارم معمولا از واژه «ش» استفاده می کنم که جانشین واژه شجاعت است. وقتی بر پایه ارزش هایتان و آنچه که واقعا برایتان اهمیت دارد شروع به بررسی دقیق خودتان و زندگی تان می کنید مراقب باشید که برای تطابق خودتان با مسیری که استدلال تان دنبال می کند از شجاعت کافی برخوردار باشید.

دنبال کردن این مسیر معمولا منجر به ایجاد تحولات بنیادی در شیوه زندگی و کارتان می شود. اگر می گویید یکی از مهم ترین ارزش هایتان رسیدن به آرامش ذهنی یا خوشبختی فردی است، پس باید این آمادگی را داشته باشید که گامی به عقب بگذارید و صادقانه اهداف و خواسته هایتان را مرور کنید. آنگاه به طور نظام مند به زندگیتان توجه کنید و موقعیت ها و فعالیت هایی که شما را از آرامش درونی و احساس خوشبختی دور می کند مشخص یا حذف کنید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *