ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
330 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : اولویت بندی های روشن

وقتی در منزل یا محل کار ارزش های روشنی را دنبال کنید اولویت بندی ها برایتان بسیار ساده خواهند شد. مدتی پیش برای یکی از شرکت های بزرگ پروژه هایشان را اولویت بندی کردم. وقتی کارمان را شروع کردیم این شرکت ۲۵۰ پروژه در مراحل مختلف داشت که روی آنها کار می شد. بعد از تعیین ارزش ها و نیروهای واقعی شرکت روی ۸۰ درصد این پروژه ها خط کشیده شد و تعطیل شدند. با مشخص کردن ارزش هایش، این شرکت توانست فعالیتش را روی مفید ترین موضوع ها متمرکز کند و بیشترین استفاده را ببرد.

اصل پارتو را به کار بگیرید

نقطه شروع تعیین اولویت ها بعد از تعیین ارزش ها به کارگیری اصل پارتو، یعنی اصل ۸۰ / ۲۰ ، در تمام جوانب زندگی است. این اصل از روی نام اقتصاددان ایتالیایی ویلفردو پارتو گرفته شده که در سال ۱۸۹۶ آن را معرفی کرد. نتیجه گیری او بعد از سالها تحقیق این بود که جوامع انسانی را می شود به دو گروه تقسیم کرد. اولین گروه ۲۰ درصد جمعیت را شکل می دهند که او آنها را «اقلیت قدرتمند» نامید.

این گروه شامل افراد و خانواده هایی می شدند که ۸۰ درصد ثروت کشور ایتالیا را در کنترل خود داشتند. گروه دیگر ۸۰ درصدی بودند که او آنها را «اکثریت ضعیف» نامید و آنهایی بودند که فقط ۲۰ درصد ثروت کشور را در کنترل خود داشتند. مطالعات بیشتر ثابت کرد که قانون ۸۰ / ۲۰ دقیقا تمام فعالیت های اقتصادی را دربرمی گیرد. براساس این اصل ۲۰ درصد از کارهایی که انجام می دهید ۸۰ درصد از ارزش کل کارهایی را که انجام می دهید تعیین می کند.

اگر لیستی از ده فعالیتی که در یک روز می خواهید انجام دهید تهیه کنید خواهید دید که دو مورد از آن ده مورد معمولا مهم تر و حیاتی تر از سایر موارد هستند. بنابراین وظیفه شما این است که قبل از شروع هر کاری ۲۰ درصد وظایفی را که در راس قرار می گیرند تعیین کنید.

قانون ۸۰ / ۲۰ برتمام حوزه ها حاکم است

در کسب و کاری که دارید ۲۰ درصد از مشتری هایتان ۸۰ درصد درآمدتان را تامین می کنند. ۲۰ درصد از محصولات یا خدمات شما ۸۰ درصد سود شما را تامین می کند. ۲۰ درصد از فروشندگان شما ۸۰ درصد از فروش شما را انجام می دهند. حتی متوجه خواهید شد که ۲۰ درصد از مشتری هایتان مسئول ۸۰ درصد از مشکلات شما هستند. قانون ۲۰ / ۸۰ غالب اوقات حاکم است.

در زندگی شخصی نیز می توان این اصل را به کار گرفت. ۲۰ درصد از وظایفی که نسبت به خانواده تان انجام می دهید ۸۰ درصد از دستاوردها پاداش ها و رضایتمندی را ایجاد می کنند. ۸۰ درصد اوقاتی که با خانواده برای صرف شام بیرون می روید به ۲۰ درصد از رستوران هایی می روید که آشنا هستند. وقتی به رستوران های مورد علاقه تان می روید ۸۰ درصد از اوقات یک نوع غذا را سفارش می دهید.

در کارتان قبل از هر اقدامی همیشه از خودتان بپرسید: «کاری که می خواهم انجام دهم آیا یکی از ۲۰ درصد اقداماتی است که ۸۰ درصد ارزش تمام وظایفی را که من انجام می دهم در بر می گیرند؟» در تمام ساعات روز باید این اصل را به کار بگیرید. قبل از هر اقدامی برای فکر کردن وقت بگذارید و آنگاه روی ۲۰ درصد اقدامات و فعالیت هایی تمرکز کنید که بالاترین بازدهی را برای شرکت شما دارند.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *