ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۲
359 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : بهبود عادت های کاری

“انسان مخلوق شرایط نیست: شرایط مخلوق انسان هستند. ما موجوداتی آزاد و از هر چیزی قدرتمندتر هستیم.” بنجامین دیزرائیلی

در هر حوزه ای که تلاش می کنید، عادت های خوب کاری تان پا به پای موفقیت شما پیش می روند. هیچ چیز سریع تر از اینکه فرد قابل اعتماد و خوبی باشید نمی تواند توجه کسانی را که در سازمان مقام شان از شما بالاتر است به شما جلب کند. نحوه کار کردن شما کیفیت و کمیت پاداش هایی را که نصیب تان می شود تعیین می کند. کیفیت کار کردن شما میزان درآمد، کارایی و احترام تان را در سازمان و همچنین رضایت واقعی حاصل از کارتان را تعیین می کند. متاسفانه اکثر مردم خوب کار نمی کنند. آن ها فاقد انضباط و تمرکزند و خیلی راحت از مسیر اصلی شان منحرف می شوند.

این افراد حداکثر با ۵۰ درصد ظرفیت شان کار می کنند. باعث تاسف است که ظاهرا هم نمی دانند چطور باید روش کارکردن شان را تغییر بدهند و این کار مثل حرف زدن به یک زبان جدید است، حتی اگر بخواهند هم بدون آموزش نمی دانند چطور باید این کار را انجام دهند. در مورد عادت های ضعیف کاری اکثر تقصیرها به نظام آموزشی، نگرش معلم ها نسبت به هدف های تحصیلی و نگرش والدین نسبت به انجام تکالیف برمی گردد. اگر انسان ده تا دوازده سال یا حتی پانزده سال درس بخواند و هرگز یاد نگیرد که چطور کارش را خوب انجام بدهد، جای تعجب ندارد که وقتی وارد بازار کار بشود نتواند کارش را خوب انجام بدهد و با مشکل روبرو می شود. 

روی مهمترین هدف تان تمرکز کنید

برای اینکه تمرکز داشته باشید باید در مورد دستاورد مطلوب تان و اولویت بندی لازم برای رسیدن گام به گام به آن دیدگاه روشنی داشته باشید. وقتی به تمرکز فکر می کنید باید یک عکاس را در نظر بگیرید که لنز دوربینش را روی موضوع اصلی عکس متمرکز می کند. برای اینکه در کارتان واقعا کارایی داشته باشید باید مرتب لنزتان را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که دارید روی چیزی که بیشترین اهمیت را برای رسیدن به مهم ترین هدف تان دارد کار می کنید.

“بدترین نوع اتلاف وقت این است که کار به کلی بی مورد را به بهترین وجه انجام دهید.”

انرژی هایتان را متمرکز کنید

متمرکز کردن انرژی هایتان یعنی اینکه بتوانید صد درصد وظیفه ای را که بر عهده گرفته اید به انجام برسانید. تمرکز یعنی برای رسیدن از جایی که هستید به جایی که می خواهید برسید، بدون انحراف یا حواس پرتی، روی یک خط کاملا مستقیم حرکت کنید. تمرکز مستلزم این است که بدون منحرف شدن از مسیر اصلی و پرداختن به کارهای کم اهمیت تر وظیفه اصلی تان را دنبال کنید. در ادبیات یونان باستان حکایتی است درباره مسافری که پیرمردی را در میانه راه ملاقات می کند و از او در باره رسیدن به کوه المپ سؤال می کند.

پیرمرد که از قضا سقراط است به او جواب می دهد:

«اگر واقعا می خواهی به کوه المپ برسی کافی است اطمینان پیدا کنی هر گامی که بر میداری به سمت کوه المپ است.»

اگر شما هم می خواهید به هدف هایتان برسید باید مطمئن باشید هر کاری که انجام می دهید شما را به آن سو هدایت می کند. تنها همین اطمینان، کیفیت و کمیت آنچه را که هر روز انجام می دهید به میزان قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *