IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
قدرت زمان

قدرت زمان : برای آینده تان وقت بگذارید

قدرت زمان : برای آینده تان وقت بگذارید

هروقت این موضوع را در سیمنار ها و کارگاه های آموزشی مطرح می کنم بسیاری از شرکت کنندگان اعتراض و اخم می کنند. آنها فکر می کنند در زندگی بدون پرداخت هزینه ای که سایرین پرداخت کرده اند یک شبه می شود راه صد ساله را پیمود. آن ها به دنبال راهی ساده و سریع برای رسیدن به قله هستند بدون اینکه مجبور باشند صدها یا شاید هزارها ساعت کار سختی را که برای رسیدن به آنجا لازم است انجام دهند.

بعضی اوقات به من می گویند پنج سال خیلی زیاد است و من هم در جواب می گویم که معمولا نظرشان را تغییر می دهد: «بخواهید نخواهید زمان می گذرد.» تا پنج سال دیگر چند ساله خواهید شد؟ جواب پنج سال بزرگتر از سن فعلی تان است. به عبارت دیگر، در هر حال زمان در حال گذشتن است. تنها مسئله ای که وجود دارد این است که بعد از پنج سال در حوزه فعالیت تان می خواهید در کجا قرار داشته باشید؟

مژده اینکه اگر رسیدن به تبحر و مهارت در حوزه فعالیتی که دارید را هدف بلند مدت تان قرار دهید و هر روز به آن سمت حرکت کنید و مرتب برای ارتقای مهارت تان بخوانید، گوش بدهید و یاد بگیرید بدون تردید در حوزه کاری تان به اوج می رسید. اگر آمادگی داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت مایه بگذارید و هزینه کامل آن را بپردازید سرانجام ثمره آن را خواهید دید. برای رسیدن به نقطه اوج موفقیت در حوزه فعالیتی که دارید به جز خودتان هیچ کس نمی تواند شما را متوقف کند و شما تنها موقعی متوقف می شوید که توقف کنید.

در تمام ساعات اولویت ها را در نظر داشته باشید

قانون ۸۰ / ۲۰ را در تمام کارهایتان به کار بگیرید. سودمندترین محصولات یا خدماتی را که سازمان شما ارائه می کند شناسایی کنید. ۲۰ درصد از مشتری هایی که بیشترین ارزش را دارند شناسایی کنید. ۲۰ درصد از کارکنانی که بیشترین ارزش را برای سازمان تان دارند شناسایی کنید. ۲۰ درصد از فرصت هایی که احتمالا پیش خواهند آمد و از طریق آنها می توانید ۸۰ درصد فروش یک سال تان را انجام بدهید کدامند؟ به کسب وکارتان با عینک ۸۰ / ۲۰ نگاه کنید. مطمئن شوید که فعالیت هایی که می کنید برای شما مؤثرترین هستند.

چه نوع تولید خدمات و محصولی برای سازمان شما بیشترین موفقیت را در پی خواهد داشت؟ چه عاملی باعث رشد سازمان شما از موقعیت قبلی به موقعیت فعلی بوده است؟

“کلید رسیدن به موفقیت های بزرگ در آینده، شناسایی دلایل موفقیت فعلی شماست.”

همین در آینده سکوی پرشتان برای رسیدن به برتری در بازار می شود. در تعیین اولویت ها باید کارتان را خیلی روشن تجزیه و تحلیل کنید و شناخت کاملی از آن به دست بیاورید. حوزه رشد سازمان تان یا امتیازی را که بر رقبا دارید شناسایی کنید. در کجا و به چه نحوی سازمان شما و محصول یا خدماتی که ارائه می کند نسبت به رقیب هایتان برتری دارد؟ در کدام حوزه ها اگر محصولات یا خدمات جدیدی ارائه کنید یا محصولات و خدمات فعلی را بهتر کنید گشایش هایی ممکن است رخ دهد؟

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

۰ ۰ vote
Article Rating

مطالب مرتبط

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments