ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
366 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : اولویت های سازمان تان را شناسایی کنید

اولویت درمانی سازمان تان و محصولات یا خدماتی را که ارائه می کنید را پیوسته مورد ارزیابی قرار دهید. مفهوم اولویت درمانی به جنگ جهانی اول برمی گردد. در نتیجه نبرد هایی که در جبهه غرب جریان داشت تعداد زخمی هایی که واحد های پزشکی نمی توانستند به آن ها رسیدگی کنند بسیار زیاد شده بود. پزشک و پرستار به اندازه کافی نبود. در نتیجه مسئولین تصمیم گرفتند فضای موجود را به سه بخش تقسیم کنند:

بخش اول مخصوص کسانی که مرگشان حتمی بود چرا که جراحت های آن ها به حدی بود که امکان نجات برای آن ها وجود نداشت؛

بخش دوم مخصوص مجروحانی که به هر حال زنده می ماندند، چون آسیب هایشان سطحی بود. به این دسته از مجروحان به سرعت رسیدگی می شد؛

بخش سوم زخمی هایی بودند که اگر فورا به آن ها رسیدگی می شد زنده می ماندند. پزشکان و پرستاران تمام انرژی شان را روی این بخش می گذاشتند تا زخمی هایی را نجات دهند که درمان نکردن آن ها ممکن بود موجب مرگ شان شود.

محصولات یا خدمات تان را به سه بخش تقسیم کنید

در کسب و کارتان می توانید ایده «اولویت درمانی» را در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید به کار بگیرید. می توانید آنها را به سه بخش تقسیم کنید:

برنده ها، بازمانده ها و بازنده ها.

کدام دسته از محصولات یا خدمات شما جزء برنده ها هستند؟ این دسته از محصولات یا خدمات شما خوب فروش می روند و سود دهی دارند و نقدینگی قابل پیش بینی و پایداری تولید می کنند و سازمان شما با آن ها شناخته می شود. این ها محصولات یا خدماتی هستند که نهایت دقت را نسبت به آن ها دارید ولی به توجه اضطراری و فوری نیاز ندارند.

کدام دسته از محصولات یا خدمات هستند که قابلیت بالایی دارند که اگر روی آن ها وقت گذاشته شود و برای فروش آن ها بازاریابی کنید یا طراحی و بسته بندی آنها را تغییر بدهید می توانید آن ها را در بازار به برنده تبدیل کنید؟ این ها محصولات و خدماتی هستند که باید هر چه زودتر با مستعد ترین کارکنان تان به سراغ شان بروید و حداکثر توان و انرژی شان را صرف بهبود این محصولات یا خدمات کنند.

دسته سوم بازنده های شما هستند. هر قدر هم که برای بازاریابی و فروش آن ها تلاش کنید و به هر صورت هم که بسته بندی با فرمول آن ها را تغییر بدهید باز هم نمی توانند تأثیر چندانی روی بازار داشته باشند. آن ها فقط اعتبار و وقت تان را از بین می برند و انرژی کارکنان کلیدی را تلف می کنند. این ها محصولات یا خدماتی هستند که به دلیلی دلخواه بازار نیستند و دیر یا زود از بین خواهند رفت.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *