ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۱۴
359 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : اهداف باید با ارزش باشند

اهداف ارزشمندی برای خودتان تعیین کنید که در شما آرزوی رسیدن به آن ها وجود داشته باشد. هر انگیزه ای مستلزم برخورداری از یک عنصر انگیزه بخش است. دلیل اصلی پشت گوش انداختن کارها نداشتن هدفی خاص است که شخص برای آن مشتاقانه کارش را شروع کند و تا پایان ادامه بدهد. خیلی از مردم به علت علاقه نداشتن به کارشان، تنبلی می کنند و در نتیجه برای تاخیر و شانه خالی کردن از انجام آن هر عذری می آورند.

برای غلبه بر این تمایل تا می توانید از اهداف به عنوان محرک برای خود استفاده کنید. هر چه هدفهای تان بیشتر باشند احتمال تعلل برای رسیدن به آن ها کمتر خواهد بود. وقتی تعداد اهداف بیشتری برای خودتان در نظر می گیرید قانون «کارایی اجباری» را بیشتر به کار می گیرید و احساس می کنید باید با سرعت بیشتری حرکت کنید و صرفا به این خاطر که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و احساس کمبود وقت هم می کنید با کارایی بیشتری کار می کنید.

تجسم کنید همه کار ها تمام شده اند

با تجسم مدام این موضوع که کار ها تمام شده اند در ذهن تان غلبه بر تعلل و وقت کشی را برنامه نویسی کنید. تجسم کنید به هدف تان رسیده اید. فکر کنید بعد از رسیدن به آن چه احساسی دارید. این احساس رضایت بعد از پایان کار را با تمام وجود حس کنید. هر چه این احساس لذت بخش تر باشد تمرکز تان روی آن کار بیشتر خواهد بود.

هر چه چطور انجام دادن کار شفاف تر باشد انرژی بیشتری خواهید داشت. تصاویر روشن ذهنی از آینده مطلوب ذهن شما را حساس تر می کند و اجازه تمرکز بیشتری به شما می بخشد. برای مثال اگر هدف تان را رسیدن به سطح در آمدی معین در یک دوره زمانی در نظر بگیرید و در مورد لذت داشتن پول بیشتر، وسایلی که با آن می توانید بخرید، جا هایی که با آن می توانید سفر کنید و کار هایی که با آن می توانید بکنید تصور روشن تری داشته باشید از نظر درونی برای انجام کار های مورد نیاز در جهت رسیدن به آن هدف انگیزه بیشتری خواهید داشت. هربار که هدف تان را تکمیل شده تجسم می کنید، اشتیاق تان شدید تر و اراده تان قوی تر می شود. با این کار قدرت اراده ای را که برای تبدیل تصویر ذهنیتان به واقعیت نیاز دارید خواهید رسید. بزرگی می گفت تجسم کن تا به واقعیت تبدیل شود. تجربه نشان داده تصور هر چیزی را بکنیم قطعا دیر یا زود به آن می رسیم.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *