لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
371 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : دوازده اصل برای رسیدن به اوج عملکرد(۲)

  • اصل پنجم: زمان نایاب ترین منبع انجام کار است

در دنیای امروز بزرگ ترین مشکل اکثر مردم کمبود وقت است. مردم ممکن است پول و مواد اولیه برای رسیدن به موفقیت را داشته باشند ولی وقت کافی برای استفاده از آنها را ندارند. همه ما تقریبا در تمام حوزه های زندگی با کمبود وقت روبرو هستیم. زمان انعطاف پذیر نیست و نمی شود آن را امتداد داد. از طرف دیگر زمان چیزی ضروری است و هیچ چیز را نمی شود با آن جایگزین کرد. نهایتا اینکه زمان از بین رفتنی است؛ نمی شود آن را ذخیره، حفظ یا انبار کرد. وقتی که رفت، دیگر برای همیشه رفته است.

  • اصل ششم: استفاده از مهارت های مدیریت زمان به شما قدرت قضاوت، پیش بینی، اتکاء به خود و انضباط می دهد

این ها ویژگی های رهبری و برجستگی شخصیت هستند. مدیریت زمان است که به شما امکان می دهد کاری را به انجام برسانید و توانایی شما در به انجام رساندن وظایفی که برعهده دارید مبنای سنجش ارزش شما برای سازمانی که در آن کار می کنید و دنیایی که در آن زندگی می کنید، است.

  • اصل هفتم: تمرکز روی مدیریت زمان شما را وادار می کند شدیدا نتیجه محور باشید

نتیجه محور بودن ویژگی مهم مردان و زنان موفق است. توانایی شما در تمرکز همه جانبه روی مهمترین دستاوردهایی که از شما انتظار می رود سریع ترین و مطمئن ترین راه دریافت دستمزد بیشتر، رسیدن به ترفیع سریع تر و در نهایت رسیدن به استقلال مالی است.

  • اصل هشتم: مدیریت زمان این امکان را میدهد که هوشمندانه تر کار کنید، نه اینکه فقط سخت تر کار کنید

خیلی از آدم هایی که شکست می خورند در واقع سخت تر از آدم های موفق کار می کنند. ولی چون مهارت های مدیریت زمان و مهارت های فردی شان پایین است بازده کارشان در مقایسه با مدت زمانی که کار می کنند پایین است.

  • اصل نهم: مدیریت زمان منبع انرژی، شوق و تفکر مثبت است. هر چقدر پربارتر باشید، احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت

وقتی با استفاده از مدیریت زمان کارهای زیادی را به انجام برسانید انرژی مضاعفی را تجربه خواهید کرد که باعث می شود باز هم کارهای بیشتری را به انجام برسانید.

  • اصل دهم: رشد فردی شما متناسب با توقعی است که از خودتان دارید

انضباط فردی در مدیریت زمان شخصیت، اعتماد و باور راسخی نسبت به خودتان و توانایی هایتان ایجاد می کند.

  • اصل یازدهم: انگیزه پایدار تنها از احساس انجام کار و موفقیت سرچشمه می گیرد

هر اندازه بیشتر کار کنید احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت و برای انجام کار بیشتر، مشتاق تر خواهید بود.

  • اصل دوازدهم: دقایقی که در آن به سر می برید تمام وقتی است که در اختیار دارید.

اگر حساب دقایق تان را داشته باشید، ساعت ها و روزها حساب کار خودشان را خواهند داشت.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات