ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۷
491 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت ذهنی

شما از قدرت ذهنی فوق العاده ای برخوردارید که به طور معمول از آن به طور کامل استفاده نمی کنید. با هدف گذاری منظم برای زندگی خود و با طرح برنامه های دقیق به منظور دستیابی به آنها سال ها در کار و تلاش خود صرف جویی می کنید. هدف گذاری به شما امکان می دهد تا به مراتب بیش از دیگران از توان فکری خود استفاده کنید.

ذهن هوشیار شما در حکم اداره ی مرکزی زندگی شماست. وظیفه ی آن این است که پس از شناسایی و تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود در پیرامون شما، آنها را با سایر اطلاعات موجود مقایسه نموده و آنگاه درباره ی چگونگی استفاده از آنها تصمیم بگیرد.

اما این ذهن نیمه هوشیار شماست که با توان عظیم خود می تواند شرایطی را فراهم آورد که به مراتب بیش از گذشته موثر و موفق ظاهر شوید. دست کم ۹۰ درصد قدرت های ذهنی شما در پس پرده قرار دارد. لازم است که راه دستیابی به این قدرت را بیاموزید و با استفاده از آن برای دستیابی به هدف های خود اقدام کنید.

ذهن نیمه هوشیار شما در صورتیکه هدفی در کار باشد بهتر به وظایف خود عمل می کند. هر چه اینها را بیشتر در کامپیوتر ذهن نیمه هوشیار خود برنامه ریزی کنید، بهتر برای تان عمل می کند و سریع تر می توانید به هدف های خود دست پیدا کنید.

وقتی هدف های تان را مشخص می کنید و در جانب آنها به حرکت درمی آیید، لازم است در فواصل راه از معیارهایی استفاده کنید تا پیشرفت شما را اندازه گیری بکند. هر چه هدف های مشخص تری برای خود در نظر بگیرید، دقیق تر می توانید به هدف های خود دست پیدا کنید.

سه عامل مهم برای رسیدن به اوج عملکرد

سه عامل مهم و تعیین کننده برای آنکه به اهداف خود دست پیدا کنید عبارتند از متعهد شدن، تکمیل کردن و به انتها رساندن.

وقتی متعهد می شوید که به هدف به خصوصی دست پیدا کنید و همه ی بهانه ها را کنار می گذارید، به این می ماند که پا بر پدال گاز ذهن نیمه هوشیار خود فشار می هید. اینگونه بیش از هر زمانی خلاق تر، مصمم تر و متوجه تر می شوید. مردان و زنان بزرگ کسانی هستند که متعهد می شوند و بعد به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی حاضر نمی شوند که از این تعهدات خود فاصله بگیرند.

تکمیل کردن و انجام دادن جز و رکن دوم عملکرد سطح بالاست. تفاوت عظیمی میان انجام دادن ۹۵ درصد کار و انجام دادن ۱۰۰ درصد آن وجود دارد. در واقع، کاملا رایج و شایع است که اشخاص ۹۰ تا ۹۵ درصد کار را با سخت کوشی انجام بدهند و بعد به انتها رساندن را به تعویق بیندازند.

این وسوسه ای است که باید علیه آن بجنگید. باید پیوسته تلاش کنید، به خود نظم و ترتیب بدهید تا در برابر این گرایش طبیعی مقاومت کنید و به انتهای کار بروید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *