ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۳
773 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
فرهنگ جمعی را بشناسید.

هر موسسه، شرکت، صنعت، یا حتی دفتر و اداره ی کوچکی دارای فرهنگ است. دانستن آن فرهنگ به شما حد و مرز می بخشد و کلیدی برای موفقیت است.

فرهنگ، یعنی چگونگی انجام کار توسط افراد. این فرهنگ گاهی توسط شرکت، راهبری می شود. در اغلب اوقات به وسیله ی مردم آفریده می شود و به صورت ذاتی بدون طرح و استراتژی به وجود می آید. اگر این فرهنگ را نشناسید یا در بکارگیری آن با شکست مواجه شوید؛ در نهایت یک نادان به نظر می رسید و سو استفاده از شما آسان خواهد بود.

در نظر داشته باشید که هفتاد درصد از برکناری ها، به دلیل انجام نادرست وظایف نبوده است، بلکه به این سبب بوده که فرهنگ جمعی را نمی دانسته اند و خود را با آن هماهنگ نکرده اند.

نیازی نیست شما فرهنگ آن شرکت را باور کنید و بپذیرید، آنچه شما می باید انجام دهید, وفق دادن و هماهنگ شدن شما با آن فرهنگ است. اگر در شرکتی هستید که همه ی آنها گلف بازی می کنند، شما هم با اینکه از این بازی تنفر دارید، گلف بازی می کنید. اگر این همان چیزی است که شما را با آن شرکت وفق می دهد، شما باید گلف بازی کنید. شاید از خود سوال کنید؛ بازی کنید یا نه؟

اما اگر یک بازیکن قانون هستید؛ می دانید که اگر می خواهید ادامه دهید و موفق باشید و بخشی از شرکت خاصی باشید که بازی گلف، فرهنگ جمعی آنجاست، باید بازی کنید.

به همان زبان صحبت کنید.

هماهنگی یعنی بتوانید از فرهنگ جمعی سازمان پیروی کنید که صحبت کردن به زبان شرکت بخش بزرگی از آن فرهنگ است. اگر زبان تخصصی مناسب استفاده نکنید، بازی را از دست خواهید داد. اگر در آن شرکت از زبان عامیانه ی کوچه بازاری استفاده می شود، شما هم باید اینگونه صحبت کنید.

وظیفه ی شما نیست که به آنها درس بدهید، اصلاح کنید، آموزش و آگاهی بدهید و این روند را متوقف کنید. زبان جمعی و گروهی شرکت، زبانی است که شما نیز باید با آن صحبت کنید. می دانم مواردی پیش خواهد آمد که دوست دارید فریاد بزنید، ولی باید به این زبان صحبت کنید.

زمانی با یک مدیر ایتالیایی کار می کردم که به دلیل عدم تسلط بر زبان انگلیسی از واژه اشتباهی استفاده می کرد که به نوعی ترکیبی از واژه های “ارباب رجوع” و “مشتری” بود، ولی چون او رئیس بود، به زودی این واژه ی مضحک توسط کارمندان همه ی سطوح مورد استفاده قرار گرفت. من با شنیدن آن واژه به شدت عصبانی می شدم، اما با آگاهی از قوانین، من نیز از آن واژه استفاده می کردم.

شما نیز بعنوان بازیکن قانون سعی کنید در طی زمان کوتاهی متوجه شوید که در شرکت شما به چه زبانی صحبت می شود، تا شما نیز به همان زبان صحبت کنید.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *