ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۲
503 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شکایت کافی ست !

بعنوان یک پدر، مطلب قابل توجهی که که از روز تولد فرزندانم آموخته ام این است که: بچه و شکایت دو جزء جدایی ناپذیر هستند! از روزی که به این دنیا می آیند به دنبال هر نیازی که دارند گریه و شکایت می کنند تا روزی که به نوجوانی می رسند و از خوب نبودن ضبط صوت خود شکایت می کنند! شاید برای ما پدر مادرها این مورد به یک آرزو تبدیل شده است که حتی یک روز را هم بدون شکایت نگذرانده ایم.

روزی یکی از دوستانم به من گفت بچه ها و سایر اعضای خانواده به دلیل اینکه احساس راحتی زیادی با ما می کنند، مدام شکایت می کنند! وقتی در این مورد فکر کردم، دیدم من گاهی آرزو می کنم کاش خانواده ام تا این حد با من راحت نباشند! شرط می بندم شما هم گه گاه همین احساس را دارید.

وقتی به خود مساله ی شکایت کردن دقیق می شوید به این نتیجه می رسید که: اول اینکه شکایت کردن دیگران باعث ایجاد استرس می شود و ما را نیز تشویق به شکایت می کند.

تصور کنید هوای بیرون گرم است و من نیز احساس ناراحتی می کنم؛ در همین حال یکی از دخترانم شروع به شکایت از گرمی هوا می کند و همین کار ناراحتی من را از هوای گرم بیشتر می کند. امیدوارم که دخترم دست از شکایت بردارد؛ اما او همچنان ادامه می دهد، بالاخره من از شکایت کردن او خسته می شوم و به همسرم شکایت می کنم که “چرا بچه ها همیشه شکایت می کنند!” پس طبق مشاهدات من شکایت، شکایت را به دنبال دارد.

دومین موردی که در مورد شکایت کردن صدق می کند این است که اعتراض کردن به فرایند شکایت، آن را متوقف نمی کند! در واقع انگار آن را بدتر هم می کند و به آنها نیرو و قدرت بیشتری می دهد تا این چرخه ی شکایت را ادامه دهند.

من تصمیم گرفتم در این راستا قدمی بردارم، به جای شکایت از شکایت ها، با آنها بعنوان جزء لاینفک زندگی کنار می آیم. با اجرای این کار شکایت ها دیگر مثل گذشته من را از پای درنمی آورند و در نتیجه ی عدم واکنش من به آنها، از میزان شکایت ها کاسته شده است.

این توصیه ی من ساده است: هرچند انجام این کار در ابتدا مشکل به نظر می رسد و حتی شاید شکایت ها صحیح به نظر برسند؛ اما سعی کنید این جریان را متوقف کنید. فکر می کنم اگر خود شما از شکایت کردن دست بردارید، شکایت هایی را نیز که اجبارا باید گوش دهید به تدریج محو و کم رنگ می شوند. مطمئن باشید این کار مفید واقع می شود.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *