ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/10/04
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

به استقبال تغییرات بروید

همه چیز در حال تغییر است. از بدون و ظاهر فیزیکی گرفته، تا خانه و بزرگ شدن فرزندان همه چیز در حال تغییر است. به همین دلیل استقبال از تغییرات، به خصوص در خانه و خانواده بسیار مهم است. پسر چهار ساله ای که اکنون در آغوش شماست وقتی به سن هجده سالگی برسد کاملا تفاوت خواهد کرد.

به طور کلی می توانیم دو نوع برخورد کلی با تغییرات داشته باشیم:

اول، با آن بجنگیم و در برابرش مقاومت کنیم.

دوم، تسلیم شویم و از آن استقبال کنیم.

بیشتر مردم راه اول را انتخاب می کنند و با تمام قوا در برابر آن مقاومت می کنند. آنها با افزایش سن، تغییر سنت های خانوادگی، تغییر دیدگاه فرزندان و همه ی تغییرات بزرگ دیگر مبارزه می کنند. اما تغییر یکی از امور بدیهی و مسلم زندگی است و مبارزه با آن، شکست صد در صد را در پی دارد.

با مقاومت در برابر تغییرات اجتناب ناپذیر، غم و دردی بینهایت برای خود ایجاد می کنیم و زمینه های شادمانی را از دست می دهیم. من افراد زیادی را دیده ام که وقت و انرژی زیادی را صرف ترس و هراس از تولد چهل یا پنجاه سالگی خود کرده اند. با سپری کردن عمر با این ترس گویی سال های پیش از آن را از دست داده اند و تمام توجه خود را به افزایش سن داده اند.

عده ای دیگر از بزرگ شدن و مستقل شدن فرزندانشان ترس دارند و قدر دو سال آخری را که کنار آنها هستند را نمی دانند. بعضی دیگر هم از تغییرات در سنت های خانوادگی، تغییر در روش مراسم شکرگزاری یا پیشنهاد برای اجرای مراسم عید در محلی جدید یا موارد دیگری که وضعیت موجود را دگرگون می کند، افسرده و پریشان می شوند.

منظور من این نیست که چشم و گوش بسته تسلیم این تغییرات شوید مثلا برای مراقبت از سلامت خود تلاشی نکنید یا برای حفظ سنت های شادی بخش فعالیتی نکنید. خیر، منظور من ممانعت از بروز احساس ناراحتی و درماندگی ناشی از تغییرات است که هیچ کنترلی بر آن ندارید.

در زمان حال زندگی کنید، جلو بروید و از دورانی که در آن هستید لذت ببرید، وقتی به مرحله ی بعدی هم رفتید باز هم از آن کاملا لذت ببرید. قلب خود را نسبت به آنچه پیش روی شماست باز کنید.

وقتی به استقبال تغییرات می روید، دری را به روی وجودی بسیار صلح آمیزتر می گشایید. به جای اینکه بر این امر پافشاری کنید که زندگی فقط یک راه و روش خاص دارد، سفری را در خود شروع کنید که منتهی به پذیرش و قدرشناسی شما از هر مقطع و مرحله ی تغییر می شود. در نتیجه زندگی را مانند ماجرایی خواهید یافت و هر قدم آن را خاص و مهم خواهید دانست.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات