IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
شعارهای تبلیغاتی شرکت ها

شعارهای تبلیغاتی شرکت ها به چه منظور است؟

شعارهای تبلیغاتی شرکت ها به چه منظور است؟

چرا بسیاری از شرکت های معتبر عقاید کتبی یا شعارهای تبلیغاتی می نویسند؟ چر این بیانات و عقاید با گذشت زمان همچنان ارزش خود را حفظ می کنند؟

اگر شما این عقاید را مورد مطالعه قرار دهید، خواهید دید که تمام آنها بیانگر افکار مثبت درباره ی خرید عموم و کمک به اعتماد شخصی هر یک از افراد سازمان است. از آنجا که افرادی که چنین ساختار اعتقادی در شرکت های خود دارند، به طور خودکار باعث افزایش غرور در اعضای سازمان و عملکرد بهتر آنها می شوند. همه ی شرکت های موفق، شدیدا به چنین ساز و کاری وابسته هستند.

تمام شرکت ها، صرف نظر از گستردگی امروزشان، روزگاری شرکت های کوچکی بودند. من می دانم که در اولین سال فعالیت، میزان فروش کل شرکت کوکاکولا ۵۵ دلار بوده است. هر شرکت کوچکی در ابتدا با بدبختی مواجه بوده، اما قدرتی که باعث شده این شرکت ها بارها و بارها از نو سعی کنند، تنها پول نبوده است، زیرا به هیچ وجه در ابتدا پولی در کار نبوده، بلکه این قدرت ادامه، ناشی از خود افراد شرکت بوده است.

هر شرکتی موفقیتش را در رسیدن به خوشبختی مدیون مردان و زنانی است که هر لحظه با مشکلات مواجه شده اند. توانایی افراد شرکت باعث می شود، آن قدر آنها قدرت انعطاف پذیری داشته باشند که دوباره با نیروی تازه با مشکلات مبارزه نمایند.

کارمندان حتی زیر شدیدترین فشارها نیز پیروز می شوند، زیرا آنها بر طبق قانون پاداش مدیریت کار می کنند. این قانون فقط می گوید: “پاداش با کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده، نسبت مستقیم دارد.”

من شدیدا توصیه می کنم که همه ی مدیران باید بر طبق یک راه یا باور واحد که ترجیحا کتبی هم هست و شامل قانون پاداش است، بر طرز فکر افراد خود تمرکز کنند.

من البته با کمی تردید ترجیح داده ام که افراد تحت نظارت خود را وادار به قبول فلسفه ی واحد “فرچون” کنم. شرکت ها بر پایه ی جمله ای از کتاب انجیل ، بنیان گذاری شده اند. ممکن است اجرای مفهوم این جمله برای مدیریت حکمی بعید باشد، اما در آن روزهای اولی که روزگار خیلی سخت می گذشت و همه چیز بر علیه موفقیت شرکت ما به نظر می رسید، من این جمله ی مخصوص انجیل را یافتم که می گفت: “دزد به جز برای دزدی، کشتن و نابودی نمی آید؛ اما من می آیم تا مردم زندگی کنند و عمر با برکت داشته باشند.”

به نظر من دزد در اینجا مفاهیم مختلفی دارد: یاس، سرخوردگی، دلسردی و عدم اطمینان. من چنین استنباط کردم که ما در گروه “فرچون” در طول سیستم های آموزشی خود با چیزهایی که امید و سود را می دزدند و یک شرکت زنده را می کشند، مبارزه کرده ایم.

با توجه به اینکه ما احتمالا کارمندانی داریم که به انجیل اعتقاد ندارند، این جمله را به صورت این شعار ترجمه کرده ایم: “افراد یاری دهنده به خود کمک می کنند” مدیران یاری دهنده از اشتباهات دوری می کنند و خصوصیات یک راهبر را در خود پرورش می دهند. کارمندان یاری بخش نیز به مهارت هایی برای یک کار موفق نیاز دارند و افراد کمک کننده نیز نظم هایی را که برای موفقیت شان لازم است ایجاد می کنند.

من معتقدم که بزرگ ترین مشغله ی فکری مدیریت برای هر یک از ما مدیران، اطمینان این مطلب است که هر روز شعارهای تبلیغاتی، هدف شخصی مان شود و اینکه برای مثال: در مدیریت کارآمد ما مدیران، طوری بر کارمندان خود تاثیر می گذاریم که چنین تفکری داشته باشند.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar