ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/09/02
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شعارهای تبلیغاتی شرکت ها به چه منظور است؟

چرا بسیاری از شرکت های معتبر عقاید کتبی یا شعارهای تبلیغاتی می نویسند؟ چر این بیانات و عقاید با گذشت زمان همچنان ارزش خود را حفظ می کنند؟

اگر شما این عقاید را مورد مطالعه قرار دهید، خواهید دید که تمام آنها بیانگر افکار مثبت درباره ی خرید عموم و کمک به اعتماد شخصی هر یک از افراد سازمان است. از آنجا که افرادی که چنین ساختار اعتقادی در شرکت های خود دارند، به طور خودکار باعث افزایش غرور در اعضای سازمان و عملکرد بهتر آنها می شوند. همه ی شرکت های موفق، شدیدا به چنین ساز و کاری وابسته هستند.

تمام شرکت ها، صرف نظر از گستردگی امروزشان، روزگاری شرکت های کوچکی بودند. من می دانم که در اولین سال فعالیت، میزان فروش کل شرکت کوکاکولا 55 دلار بوده است. هر شرکت کوچکی در ابتدا با بدبختی مواجه بوده، اما قدرتی که باعث شده این شرکت ها بارها و بارها از نو سعی کنند، تنها پول نبوده است، زیرا به هیچ وجه در ابتدا پولی در کار نبوده، بلکه این قدرت ادامه، ناشی از خود افراد شرکت بوده است.

هر شرکتی موفقیتش را در رسیدن به خوشبختی مدیون مردان و زنانی است که هر لحظه با مشکلات مواجه شده اند. توانایی افراد شرکت باعث می شود، آن قدر آنها قدرت انعطاف پذیری داشته باشند که دوباره با نیروی تازه با مشکلات مبارزه نمایند.

کارمندان حتی زیر شدیدترین فشارها نیز پیروز می شوند، زیرا آنها بر طبق قانون پاداش مدیریت کار می کنند. این قانون فقط می گوید: “پاداش با کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده، نسبت مستقیم دارد.”

من شدیدا توصیه می کنم که همه ی مدیران باید بر طبق یک راه یا باور واحد که ترجیحا کتبی هم هست و شامل قانون پاداش است، بر طرز فکر افراد خود تمرکز کنند.

من البته با کمی تردید ترجیح داده ام که افراد تحت نظارت خود را وادار به قبول فلسفه ی واحد “فرچون” کنم. شرکت ها بر پایه ی جمله ای از کتاب انجیل ، بنیان گذاری شده اند. ممکن است اجرای مفهوم این جمله برای مدیریت حکمی بعید باشد، اما در آن روزهای اولی که روزگار خیلی سخت می گذشت و همه چیز بر علیه موفقیت شرکت ما به نظر می رسید، من این جمله ی مخصوص انجیل را یافتم که می گفت: “دزد به جز برای دزدی، کشتن و نابودی نمی آید؛ اما من می آیم تا مردم زندگی کنند و عمر با برکت داشته باشند.”

به نظر من دزد در اینجا مفاهیم مختلفی دارد: یاس، سرخوردگی، دلسردی و عدم اطمینان. من چنین استنباط کردم که ما در گروه “فرچون” در طول سیستم های آموزشی خود با چیزهایی که امید و سود را می دزدند و یک شرکت زنده را می کشند، مبارزه کرده ایم.

با توجه به اینکه ما احتمالا کارمندانی داریم که به انجیل اعتقاد ندارند، این جمله را به صورت این شعار ترجمه کرده ایم: “افراد یاری دهنده به خود کمک می کنند” مدیران یاری دهنده از اشتباهات دوری می کنند و خصوصیات یک راهبر را در خود پرورش می دهند. کارمندان یاری بخش نیز به مهارت هایی برای یک کار موفق نیاز دارند و افراد کمک کننده نیز نظم هایی را که برای موفقیت شان لازم است ایجاد می کنند.

من معتقدم که بزرگ ترین مشغله ی فکری مدیریت برای هر یک از ما مدیران، اطمینان این مطلب است که هر روز شعارهای تبلیغاتی، هدف شخصی مان شود و اینکه برای مثال: در مدیریت کارآمد ما مدیران، طوری بر کارمندان خود تاثیر می گذاریم که چنین تفکری داشته باشند.

(منبع: 13 اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات