لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۵
367 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شتاب بخشی در اثر مرکب: با حقیقت تان روبرو شوید

وقتی در شهر کالیفرنیا زندگی می کردم، برای ورزش کردن و امتحان اراده ام، به طور منظم دو مایل را با دوچرخه به سمت بالای کوه، رکاب می زدم. در زندگی کارهای خیلی کمی هستند که بتوان به صورت ارادی و داوطلبانه انجام شان داد و نسبت به رکاب زدن بدون توقف به بالای کوهی با شیب تند، درد و رنج بیشتری بوجود آورند.

وقتی اینطور به خودتان فشار می آورید، نقطه ای وجود دارد که در آن، به محدودیت تان می رسید و با شخصیت باطنی و واقعی تان روبرو می شوید. ناگهان، تمامی افکار و پیش بینی هایی که درباره ی خودتان داشتید، کنار می روند؛ شما می مانید و واقعیت عریان. ذهن تان شروع می کند به اختراع انواع گوناگون عذرها و بهانه های مناسب که چرا بهتر است انجام آن کار را متوقف کنید. آنجاست که با بزرگ ترین سوال زندگی مواجه می شوید: آیا درد و رنج را تحمل کنم، یا تسلیم شوم؟

لانس آرمسترانگ قهرمان تور دوفرانس در زندگی نامه اش نوشته است: “در هر مسابقه لحظه هایی وجود دارد که یک رکاب زن با رقیب واقعی اش روبرو می شود و پی می برد که رقیب واقعی، کسی نیست جز خودش. در دردناک ترین لحظه هایم روی دوچرخه، در این فکر هستم که آیا به عمیق ترین ضعفم پی می برم یا عمیق ترین نقطه ی قوتم را پیدا خواهم کرد؟”

در سومین مرحله ی کوهستانی و وسط بارش باران، مه گرفتگی و بعد، بارش تگرگ، لانس از گروهش جدا شد و خودش را رساند به جلوترین دوچرخه سوار گروه. در مسیر ۱۸ مایلی بعد از پنج و نیم ساعت رکاب زدن در میان کوه ها، همه به سختی افتاده بودند و مسابقه تبدیل شده بود به امتحان اینکه چه کسی می تواند ادامه دهد و چه کسی تسلیم خواهد شد!

در پنج مایل پایانی مسابقه، لانس ۳۲ ثانیه عقب تر از نفرات جلویی بود، این یعنی یک فاصله ی جبران نشدنی. در یکی از پیچ ها، لانس با بکار گیری هر آنچه در توانش بود، حمله را شروع کرد و چندین متر از آنها جلو افتاد. در حالیکه انرژی اش، کامل تحلیل رفته بود، به شدت نفس کم آورده بود و ماهیچه هایش از خستگی می سوخت، ولی همچنان به رکاب زدن ادامه داد.

وقتی در کار امکلاک بودم، روزی چند بار به نقطه ی محدودیتم می رسیدم. وقتی همراه خریداران احتمالی، به یک ملک مراجعه می کردم و آن خریداران ملک را نمی پسندیدند، و وقت هایی هم وجود داشت که در خانه های اطراف برای دیدن خانه های فروشی می گشتم و معمولا به خاطر ایجاد مزاحمت در شام خوردن یا سریال مورد علاقه شان توبیخ می شدم.

اما جای تسلیم شدن و رها کردن تلاش، وقتی به نقاط محدودیت ذهنی و احساسی می رسیدم، می دانستم رقبایم هم با مسائل مشابهی روبرو هستند. می دانستم این لحظه ای ست که اگر به تلاش کردن ادامه دهم، از آنها جلو خواهم افتاد. اینها لحظه های تعیین کننده ی موفقیت و پیشرفت من بودند. این تلاش های اضافی بعد از انجام بهترین تلاش های مان است که پیروزی ها را خلق می کند.

نقطه ی محدودین یک مانع نیست؛ یک فرصت است. در دومین تلاش لانس برای فتح تور دوفرانس، بار دیگر نوبت مراحل کوهستانی شده بود. اولین مرحله ی مسابقه، جایی بود که لانس دچار حادثه ی بدی شده بود؛ ضربه ی شدیدی به سرش خورده و مهره ی هفتم کمرش شکسته بود.

حالا بازهم باران می بارید. او جای اضطراب یا تردید با خودش گفت: “این بهترین آب و هوا برای حمله ی بیشتر است؛ چون می دانم بقیه هم دل خوشی از آن ندارند. من معتقدم در جهان هیچ کسی نیست که در شرایط سخت، عملکرد بهتری داشته باشد.” لانس با دومین پیروزی اش به خانه رفت.

وقتی شرایط عالی باشد، همه چیز آسان است، هیچ حواس پرتی و مزاحمتی وجود ندارد و هیچ چیزی شما را سست نمی کند؛ در ضمن، این زمانی ست که اغلب آدم ها هم کارشان را خوب انجام می دهند. وقتی شرایط سخت است، مشکلات پیش می آیند، فریب و وسوسه بزرگ است و این همان وقتی ست که شما باید شایستگی تان را برای پیشرفت اثبات کنید.

همانطور که جیم ران گفته بود: “آرزو نکنید که ای کاش آسان تر بود، آرزو کنید خودتان بهتر بودید.” وقتی در رویه های، ریتم های رفتاری و پایداری تان به نقطه ی محدودیت می رسید، بدانید این همان جایی ست که خودتان را از خود قدیمی تان جدا می کنید. از آن دیوار بالا بروید و خود جدید قدرتمند و فاتح تان را پیدا کنید.

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.
[newsletter_form]

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات