ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۲۰
683 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
سوال بپرسید.

یکی از ساده ترین راه ها برای تحقق معروفیت و محبوبیت، اخذ ترفیع، موفقیت، خوب بودن و کارآمد بودن این است که یاد بگیرید و تمرین کنید تا عادت پرسیدن سوال را در خود پرورش دهید. چه نوع سوالاتی؟ مسلما پرسش ها وابسته به موقعیت ها هستند. به طور مثال در مقاله ی قبل که در مورد تحسین صادقانه ی افراد بود، از تعدادی سوال استفاده شد که سودمندی پرسیدن را هم نشان می داد.

“من واقعا از اجرای شما خوشم آمد. فکر می کنم واقعا آرام و خونسرد بودید، چطور توانستید نلرزید؟” یا “روش جدید شما را در کار با فاکتور می پسندم، چطور به ذهن تان رسید؟”

پرسیدن سوال نشانگر این است که شما توجه داشته اید، علاقه مند بوده اید، باهوش و خلاق هستید و چگونگی اوضاع برای تان اهمیت دارد.

 افراد نادان سوالی نمی پرسند. افراد ستیزه جو نیز، اغلب علاقه مند به اظهار نظر هستند؛ “من از این ایده خوشم نمی آید، شدنی نیست.”

بازیگران قوانین، شاید همان مضامین را در قالب پرسش مطرح می کنند، با همان معنی ولی کاملا متفاوت. “فکر می کنم درباره ی این نظریه به اطلاعات بیشتری نیاز دارم. آیا فکر می کنی کارساز است؟ آیا می توانیم برای این کار، کارمندان بیشتری را به کار بگیریم؟”

در عین حال که خوب نبودن نظریه را به زبان نیاورده اید، ولی همه ایده ی شما را می دانند و تصور مثبتی نیز از شما ایجاد شده است. شما آنها را در مقابل دیگر همکاران سرکوب نکرده اید و به آنها اجازه داده اید، کمی بیشتر فکر کنند. به طور کلی پرسش ها نشان می دهند که شما به همکاران تان علاقه مندید.اما باید سوالات صریح و صمیمی، ارزنده و با مهربانی مطرح شوند.

دلیلی وجود ندارد چنین سوالی بپرسید: “این کت را از کجا خریدی؟ فکر نمی کنی برای تو مناسب نیست؟” اگر چنانچه کت او واقعا زشت است، به او نپردازید و در عوض درباره ی کار او سوالی مطرح کنید: “چه جوری می تونی با این سرعت همه ی فاکتورها را وارد کنی؟ آیا رمز به خصوصی دارد که از آن بی خبریم؟”

مانند قانون مورد حمایت قرار دادن دیگران، که حتی اگر فرد نفرت انگیز هم باشند، بالاخره نکته ی خوبی در او وجود خواهد داشت؛ همین صورت درباره ی سوالات نیز صادق است. همواره موارد و جنبه هایی از عادت های زندگی اجتماعی، خانوادگی و اداری دیگران وجود دارد تا سوالی بپرسید و باب گفتگویی باز کنید، ولو اینکه پرسش کاملا ساده ای باشد؛ “بچه ها چطورند؟” با پرسش های به جا و به موقع شما، فاصله ها کم خواهد شد، باب های تازه ای برای گفتگوی بیشتر باز خواهد شد و در میان مردمی که هر روزه در کنار هم کار می کنید گرمی دلپذیری ایجاد خواهد شد.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *