IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
سازماندهی مالی

سازماندهی مالی ؛ طلسم پول را بشکنید

سازماندهی مالی ؛ طلسم پول را بشکنید

استقلال مالی به این معناست که به اندازه ی کافی پول داشته باشید و به ندرت مسائل و مشکلات مالی برای تان پیش بیاید. زمانی به این استقلال می رسید که درآمدتان از مخارج تان بیشتر باشد. پس یا باید مخارج تان را کاهش دهید و یا اینکه درآمدتان را بالا ببرید. موارد زیر می تواند در این راه به شما کمک کنند.

شما پول زیادی را صرف خرید وسایلی کرده اید که دوست ندارید از آنها جدا شوید، زیرا این حس مالکیت باعث می شود احساس کنید ثروتمند هستید و می ترسید با کم شدن آنها، این احساس را از دست بدهید؛ ولی این ترس فرصت ثروتمند شدن را از شما می گیرد.

پولی که صرف خرید وسایلی می شود که هیچ سودی برای شما ندارد، پول مرده به حساب می آید و باعث می شود چرخه ی پول را مختل کند. پس باید عملیات پاکسازی که در مقالات گذشته توضیح دادیم را بکار ببندید.

مهم ترین و ارزشمندترین چیزها در زندگی، آنهایی هستند که نمی توان با پول خرید. خیلی از افراد فکر می کنند که اگر پول و دارایی های زیادی داشته باشند، ثروتمند هستند، اما اینطور نیست. یک فرد تنها در زمانی می تواند خود را ثروتمند بداند که روابط خوبی با اطرافیانش داشته باشد و دیگران او را قبول داشته باشند.

پس روی افراد سرمایه گذاری کنید نه پول. شریک زندگی تان، فرزندان تان و خانواده تان، بالاترین دارایی هایی شما هستند. نباید اجازه دهید که مسائل مالی، باعث شود به عزیزان تان کم توجهی کنید.

به پول باید به چشم چیزی نگاه کنید که در یک چرخه قرار دارد و باید همیشه در جریان باشد. پولی که در جریان باشد روز به روز بیشتر می شود؛ چه در سهام، چه در معاملات املاک و چه در شرکت خودتان.

اگر پول تان را به جریان نیندازید، این چرخه را متوقف کرده اید. بسیاری از افرادی که فقط پس انداز می کنند و پول شان را به جریان نمی اندازند فقیر باقی می مانند. ولی در جامعه ای که همه ی افراد آن پول خود را به چرخش درمی آورند جریان وجود دارد و همه با هم در ارتباطند.

بسیاری از افرادی که دارای شغل آزاد هستند، این مساله را تجربه کرده اند. وقتی درآمدشان کم می شود صرفه جویی می کنند، روابط اجتماعی شان ضعیف می شود و این حس بدشان به مشتریان منتقل می شود. بدین ترتیب چرخه ی باطل و مخرب بوجود می آید.

در مواقع بحرانی بهتر است در زمینه ی تبلیغات و روابط عمومی سرمایه گذاری شود. هنگامی که درآمد افراد پایین می آید، خیلی ها وسوسه می شوند و از روی ناچاری هر قراردادی را قبول می کنند، اما با این کار سودهای بزرگ تری را که در بلندمدت عایدشان خواهد شد از دست خواهند داد.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar