لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۲
943 بازدید
۳ دیدگاه
اشتراک گذاری

یکی از فنونی که مدیران باید با آن آشنا باشند زبان بدن است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که هنگام سخنرانی فردی آن را غیرقابل اعتماد پیش‌بینی کنید و نخواهید به ادامه‌ی حرف‌هایش گوش بدهید؟ این معمولاً به دلیل استفاده از برخی حرکات بدن است که شما را ناراحت می‌کند. گاهی اوقات آنچه بدن شما انجام می‌دهد معنی‌دارتر از چیزی است که به زبان می‌آورید.

زبان بدن شما، مانند چشم‌ها، وضعیت قرارگیری بدن، حرکات، و به طور کلی رفتار(آنچه می‌تواند در دیدار با کارکنانتان از شما سر بزند)، همگی معنی خاصی دارد.

کسی ممکن است چیزی بگوید، اما طرز نگاه کردن، لبخندی خاص، یا دست به سینه بودن نشان دهد که آنچه در این وضعیت می‌گویید چیزی نیست که می‌خواستید بگویید. به عنوان مثال، بسیاری از افراد زمانی که در چشم‌شان نگاه کنید به سختی دروغ می‌گویند. به همین دلیل است که تماس چشمی اعتماد می‌سازد، و شما را صادق و قابل اطمینان نشان می‌دهد.

شما می‌خواهید نشانه‌های عصبی بودن را نیز بدانید، به عنوان مثال گاز گرفتن لب، بازی با موی سر، یا دیگر بی‌قراری‌ها و یا برای مثال دست به سینه نشستن می‌تواند نشانه‌ی ناراحتی و معذب بودن باشد.

شما باید زبان بدن خود را کنترل کنید. مطمئن شوید صدایتان صاف است، بدن خود را آرام کنید، و صاف بایستید. هنگامی که شما راحت و آرام به نظر بیایید، کارمندتان می‌تواند روی پیام شما تمرکز کند. (به عنوان مثال، اگر شما عصبی به نظر بیایید، کارمندتان ممکن است به جای گوش دادن به آنچه شما می‌گویید، فکر کند که ” او چرا اینگونه سوأل می‌کند؟ آیا خبر بدی دارد؟ چکار باید بکنم؟”

پیش از این نیز در مطلبی به معرفی کتابی در این خصوص پرداختیم. کتاب زبانِ بدن آلن‌پیز.

شما در این باره چه اطلاعاتی دارید؟ و آگاهی از زبان بدن را برای یک مدیر تا چه میزان ضروری می‌دانید؟

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
3 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Sasha

بسیار جالب و مهم

مهمان

هر مدیری که بخواهد موفق شود باید فنون ارتباطی را به خوبی یاد بگیرد مخصوصا زان بدن که یکی از این روشهاسست