ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
412 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : عبور از مرزهای فرهنگی (۲)

توقع لمس شدن

اگر تا کنون به سرزمین های لاتین از آمریکای جنوبی تا مدیترانه سفر کرده باشید، می دانید که مردم آنجا به راحتی به یکدیگر نزدیک می شوند و تماس جسمی برقرار می کنند. در این مناطق در آغوش کشیدن و بوسه زدن بر گونه های دوستان و اعضای خانواده، متعارف است.

صحنه ی همکارانی که دست در دست یا بازو در بازوی هم دارند یا بازوان شان را روی شانه ی یکدیگر می اندازند و در طول خیابان قدم می زنند، چیزی بیش از یک دوستی را نشان نمی دهد. در میان مردم این سرزمین ها نشان دادن علاقه و محبت در مکان های عمومی رسمی متعارف و مورد انتظار است.

می توانید منتظر این نوع سلام و خوشامدگویی ها در نواحی مختلف دنیا باشید:

در فرانسه: اگر با یک فرانسوی دوست شدید، منتظر باشید که زمان سلام و خداحافظی سه بار گونه های شما را ببوسد.

در برزیل: هنگام سلام و خداحافظی، رسم بر این است که با تمام افراد حاضر در جمع دست داده شود. در صورتیکه فردی با شما رابطه ی دوستی برقرار کرد انتظار داشته باشید که شما را در آغوش بگیرد.

در خاورمیانه و کشورهای خلیج فارس: تماس بدنی در هنگام سلام و خوشامدگویی در خاورمیانه و کشورهای خلیج فارس مرسوم است. صبر کنید تا ابتدا طرف مقابل این کار را انجام دهد، زیرا سبک های متعددی برای سلام و خوشامدگویی دارند.

در عربستان صعودی خود را برای یک مراسم سلام و علیک مفصل با فرد مقابل آماده کنید. گرچه سعودی مدرن با فرد مقابل دست می دهد، اما سلام و احوال پرسی مرسوم سعودی بین مردان، امری پیچیده تر است. بعد از بیان جمله ی سنتی “سلام علیکم” با طرف مقابل دست داده و می گویید “کیف حالک”، سپس هر کدام دست چپ خود را روی شانه ی راست دیگری می گذارید و گونه ی یکدیگر را می بوسید. در آخر، دوست جدیدتان دست شما را در دست خود می گیرد.

فاصله ی خصوصی بین دو طرف مکالمه در خاورمیانه کم است، بنابراین عقب کشیدن ممکن است توهین تلقی شود. خود را برای تماس بدنی بیشتر در مکالمات آماده کنید. در واقع، گرفتن دست در میان مردان عرب کاملا رایج است؛ این حرکت برای آنها نشانه ی دوستی و احترام است.

در شرق آسیا دست دادن استاندارد بین ۱۰ تا ۱۲ ثانیه طول می کشد و در آن دست نسبتا به گرمی فشرده می شود. این شیوه با دست دادن در آمریکای شمالی که تقریبا ۳ تا ۴ ثانیه طول می کشد و محکم است، فرق دارد.

چینی ها در مقایسه با بسیاری از کشورهای خاور دور در احوال پرسی با دست دادن راحت ترند. کمی تکان دادن سر یا خم شدن هم شکل مناسبی برای سلام و خداحافظی است، صبر کنید تا آنها آغازگر باشند و شما هماهنگ با کار آنها رفتار کنید. در هر حال، چینی ها دوست ندارند یا کسانی که نمی شناسند، تماس بدنی داشته باشند. این به ویژه درباره ی افراد مسن تر و دارای موقعیت مهم صدق می کند. چنانچه شک دارید، از دست دادن با هر دو دست صرف نظر کنید.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *