ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۰
345 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : عبور از مرزهای فرهنگی (۳)

  • رعایت قانون ممنوعیت تماس

اگرچه بسیاری از کشورهای خاور دور، مردم از طریق دست دادن با هم سلام و احوال پرسی می کنند، ژاپنی ها نسبت به تماس بدنی غیر رسمی نوعی حس بیزاری دارند. ژاپنی ها که در غرب مشغول تجارتند، حتی اگر با دست دادن معذب شوند خود را مجبور به این کار می کنند. در کشور خودشان، شکل معمول سلام کردن تعظیمی نه چندان طولانی مدت از کمر و رد و بدل کردن کارت ویزیت است.

حتی اگر تعظیم کردن به یک همکار یا مشتری شما را معذب می کند یا آن را نشانه ی اطاعت می دانید، این کار را انجام دهید؛ البته اگر می خواهید تاثیر مطلوبی بگذارید. آنچه با این حرکت می گویید این است که به تجربه و هوش طرف مقابل احترام می گذارید. هرگز هنگام تعظیم کردن، دست دادن یا صحبت کردن، هیچ یک از دست ها را در جیب نکنید؛ زیرا چنین کاری در ژاپن بسیار گستاخانه تلقی می شود.

شهرهای ژاپن مکان هایی شلوغند. ممکن است مجبور شوید مانند ژاپنی ها جمعیت را هُل دهید تا بتوانید عبور کنید. این کار با خم کردن آرنج و نگه داشتن دست در مقابلِ صورت انجام می شود (مانند ضربه ی کاراته) و در حالیکه خم می شوید بگویید “ببخشید”.

هنگام ارائه ی کارت ویزیت خود به ژاپنی ها، آن را با دو دست نگه دارید و در حالیکه اطلاعات روی کارت رو به آن فرد قرار گرفته است آن را تقدیم کنید.

  • دست تکان دادن هنگام خداحافظی

حرکت ساده ی دست تکان دادن هنگام خداحافظی آن قدر ها هم ساده نیست. آنچه شما دست تکان دادن ساده تصور می کنید، ممکن است بعنوان حرکتی توهین آمیز برداشت شود.

برای انجام این حرکت اکثر اروپایی ها با بازوی به جلو کشیده شده و ثابت، کف دست را رو به جلو می گیرند و انگشت ها را به بالا و پایین تکان می دهند. آمریکایی ها با بازوی کشیده، کف دست را رو به جلو نگه می دارند و دست راست را به جلو و عقب و این طرف و آن طرف تکان می دهند. در اکثر نقاط اروپا به جز یونان این حرکت نشانه ی “نه” گفتن است و از آنجا که در یونان حرکتی به شدت توهین آمیز محسوب می شود پس از انجام این کار، خود را در حال دفاع از بی گناهی تان در مقابل مسئولان محلی می بینید.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *