ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
460 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : تشخیص موقعیت خود (۲)

  • حالت عمودی

فردی که بدنش را پایین تر از شما قرار می دهد، حالتی مطیعانه و سلطه پذیر از خود نشان می دهد. فردی که بالای سر شما ایستاده، پیام برتری و سلطه را منتقل می کند. با قرار گرفتن در موقعیت پایین تر یا بالاتر از دیگران، به آنها می گویید که در چه مقام و مرتبه ای قرار دارید.

شاهان و ملکه ها را عنوان “والا حضرت” خطاب می کنند. به کلاهبردارها و جیب برها و سایر شخصیت های ناخوشایند، برچسب “سطح پایین” می زنند. مردم درباره ی “طبقات بالا” و “طبقات پایین” جامعه سخن می گویند. هرچه بالاتر بروید، از نظر مردم مقام و اقتدار بیشتری دارید. هرچه پایین تر باشید، از نفوذ کمتری برخوردارید.

  • پایین آوردن خود

مردان هنگام ملاقات با فردی با مقام بالاتر، کلاهشان را از سر برمی دارند یا سرشان را کج می کنند تا به نوعی به او احترام بگذارند و خود را کوچک نشان دهند. زنان به نشانه ی ادب و احترام هنگام ملاقات با اعضای خانواده ی سلطنتی تعظیم می کنند. مردان و زنان هنگام ورود به کلیسا تعظیم می کنند یا سر خود را خم می کنند و برای دعا به زانو می افتند. گداها روی زمین می نشینند. وقتی چشمان شان پایین را نگاه می کند، در پایین ترین موقعیت خود قرار دارند.

افراد کوتاه قد از این حالت تحقیرآمیز که دیگران از بالا به آنها نگاه می کنند رنج می برند. اعتبار این افراد اغلب نادیده گرفته می شود چرا که از بقیه کوتاه ترند. در مورد زنان کوتاه قد به ویژه این احتمال وجود دارد که هنگام صحبت، حرفشان قطع شود و کسی در جمع صحبت هایشان را نشنود.

افراد کوتاه قد برای جبران کوتاهی قامت خود بایستی حرکات و رفتارشان را با قدرت همراه کنند، از خود جذبه نشان دهند و مقتدر باشند. پر کردن فضای خود با صاف ایستادن، نگه داشتن بازوها کمی دورتر از بدن و حرکاتی صریح و دقیق، تصویری از اعتماد به نفس و تسلط و تعهد را ترسیم می کند.

هر کسی بیشتر احساس سلطه پذیری کند، بدنش را در موقعیت پایین تری قرار می دهد. وقتی دانش آموز یا کارمندی به دفتر شما وارد می شود و شما نشسته اید در حالیکه او سرپا ایستاده است، با این کار قدرت خود را نشان می دهید. وقتی یک ستوان وارد سالن غذاخوری افسران می شود، افسر از جای خود بلند نمی شود.

گاهی فرد با پایین آوردن خود می تواند مقامش را بالا ببرد. وقتی در برابر صاحب خانه ی ایستاده، روی صندلی ولو شوید، احساس راحتی خود را در قلمروی آن فرد نشان می دهید. با دست زدن به اموال شخصی او و نشان دادن رفتاری بی قید و بند بیان می کنید اگرچه ممکن است کس دیگری مدعی این فضا باشد، شما در تسلط بر اوضاع راحت ترید. این رفتار می تواند سلطه جویانه یا حتی توهین آمیز تلقی شود.

شرکت های ژاپنی به کارکنان خود آموزش می دهند که با توجه به وضعیت مشتری در زوایای مختلف تعظیم کنند. برای مشتری که در حال چرخیدن و دیدن کالاها است، یک تعظیم ۱۵ درجه مناسب است؛ حال آن که جایزه ی مشتری ای که قصد خرید دارد تعظمی ۴۵ درجه است.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *