ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
561 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : انتقال نگرش در حرکت دست دادن

در زبان بدن دست دادنِ افراد انوع مختلف دارد. گاهی افراد طوری دست می دهند که گویی آتیلا یا چنگیز مغول هستند و می خواهند شما را سر جای خود بنشانند. برخی دیگر هم بی اعتنا و منفعل باقی می مانند و به زور نوک انگشتان شان را لمس می کنید. از طرف دیگر، بعضی ها با دستی سرد و نمناک دست می دهند که یادآور یک ماهی خال خالی خیس است.

شیوه های دست دادن افراد بیانگر مسائل زیادی درباره ی آنها و نگرش و احساسات شان به فردی است که باو او دست می دهند. استاد دانشگاه آلاباما، پرفسور ویلیام چاپلین و دانشجویانش رابطه ی بین شخصیت و سبک دست دادن را بررسی کردند. آنها متوجه شدند که افراد برونگرا تمایل دارند محکم دست بدهند، در حالیکه افراد خجالتی و عصبی اینطور نیستند. همچنین متوجه شدند زنانی که نسبت به تجارب جدید دید بازی دارند، محکم دست می دهند.

استخوان خرد کن

قبل از آنکه فرصت کنید دست خود را در جیب تان پنهان کنید، استخوان خردکن از راه می رسد و بندبند انگشتان تان را به استخوان آسیاب شده تبدیل می کند. افرادی که این حرکت را انجام می دهند، ظاهرا برای جبران نالایقی خود نگرشی بیش از اندازه تهاجمی دارند. در هنگام دست دادن از استخوان خرد کن دوری کنید؛ زیرا برای مقابله با او کار زیادی نمی توانید انجام دهید.

برای جلوگیری از دست دادنِ احتمالا دردناک، نباید در محیط کار در دست راست انگشتر کنید.

اگر خیال می کنید دست تان را عمدا بیش از حد فشار داده اند، بگویید: “وای! خیلی محکم بود واقعا درد گرفت!” با این کار به فرد می فهمانید حقه ی او را فهمیده اید. این کار اگر در حضور دیگران انجام شود، تاثیر بیشتری دارد. بعید است او دوباره این ترفند را  بکار بگیرد.

جورج فاقد مهارت اجتماعی است و نمی داند موقع دست دادن چقدر به دست طرف مقابل فشار می آورد. او ناخودآگاه برای جبران ناتوانی اجتماعی اش، با فشار بیشتری دست می دهد. او آنچنان محکم دست آنها را می فشارد که تعجبی ندارد پس از دست دادن با او در حالیکه انگشت شان با فشار انگشتر قرمز شده است، از دست او فرار می کنند. یکی از دوستان جورج با خود گفت: “مانده ام که اینطور دست می دهد اگر بخواهد کسی را بغل کند، چه اتفاقی می افتد؟”

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *