ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۸
1,059 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
روند پیش نویس زندگی

مطالعه پیش نویس زندگی واقعیت بسیار جالبی را آشکار می سازد و آن این است که به نظر می رسد فقط شش الگوی اصلی در روند پیش نویس وجود دارد. من چه چینی باشم و چه آفریقایی یا آمریکایی، پیش نویس خود را بر طبق یکی یا بیش از یکی از این شش الگو وارد زندگی خود می کنم. این مسئله در مورد سن، جنسیت، تحصیلات و فرهنگ نیز صدق می کند.

شش نوع روند پیش نویس زندگی شش الگوی روند پیش نویس زندگی از این قرارند:

تا اینکه

بعد از

هرگز

همیشه

تقریبا

بدون پایان

پیش نویس «تا اینکه»

اگر من بر طبق الگوی «تا اینکه» پیش نویس خود را به زندگی درآورم، شعار من در زندگی این است، «من تا اینکه کارم را تمام نکنم نمی توانم تفریح کنم.» این نظر می تواند شکلهای مختلفی داشته باشد، ولی همه این وجه اشتراک را دارند که «یک چیز خوب نمی تواند اتفاق بیفتد « تا اینکه» یک چیز بد به پایان برسد.»

  • «من قبل از اینکه تغییر کنم باید خود را کاملا درک کنم.»
  • «زندگی در چهل سالگی شروع می شود.»
  • «هروقت بازنشسته شدم، می توانم مسافرت کنم.»

مانند همه موضوع هایی که در روند زندگی وجود دارد، الگوی «تا اینکه» هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت به اجرا در می آید، جاناتان بر این باور است: «هر وقت بچه ها بزرگ شوند و از پیش من بروند، من فرصت کافی برای استراحت خواهم داشت و همه کارهایی را که همیشه میخواستم انجام خواهم داد.» در حالی که او این الگوی «تا اینکه» را در دراز مدت در طول زندگیش به پیش می برد، در کوتاه مدت هم از همین الگو پیروی می کند. او به همسرش می گوید: «بسیار خوب، من الآن می آیم تا با هم چای بخوریم، ولی اول یک دقیقه صبر کن «تا اینکه» من شستن ظرفها را تمام کنم.»

جاناتان الگوی «تا اینکه» را حتی در ساختار جملاتی که به کار می برد نشان می دهد. او اغلب گفته هایش را در پرانتز می گذارد و چیزهایی از این قبیل می گوید: «من به زنم گفتم . و میدونی، درست همین دیروز بود که همینو به دخترم گفتم که ما باید در مورد خانه یک کاری بکنیم.»

او جملات خود را نصفه میگذارد تا فکر دیگری را در آن بگنجاند. با چنین الگویی از جملات، جاناتان این باور «تا اینکه» را انعکاس می دهد: «من قبل از اینکه جمله را به پایان برسانم باید به همه چیز بپردازم.»

هرکول، قهرمان یونانی هم پیش نویس «تا اینکه» را داشت. قبل از اینکه بتواند به یک نیم خدا ارتقاء یابد، مجبور بود کارهای بسیار دشواری را به پایان برساند که کوچکترین آن تمیز کردن کوهی از کود و پهن در اصطبل پادشاه بود.

منبع: (تحلیل رفتار متقابل، یان استورات/ون جونز)

ادامه ی مقالات تحلیل رفتار متقابل را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *