ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۳
919 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

روش مکتوب کردن اهداف به چه شکل باید باشد؟

روش پیشنهادی من از این قرار است. دفترچه یادداشت قابل حملی تهیه کنید، به شکلی که بتوانید به هرجایی که می روید آن را با خود ببرید. همه روزه این دفترچه را باز کنید و در آن بدون مراجعه به فهرست قبلی ده تا پانزده هدف از مهم ترین هدف های تان را بنویسید. این کار را همه روزه انجام بدهید. وقتی این کار را می کنید، اتفاقات جالب توجهی می افتد.

اولین روزی که فهرست هدف های تان را می نویسید، باید کمی به آن بیندیشید. اغلب اشخاص حتی یک بار هم ده هدف برتر زندگی شان را مکتوب نکرده اند.

دومین روزی که، بدون مراجعه به فهرست قبلی، فهرست خود را تهیه می کنید کار ساده تر می شود. اما ده تا پانزده هدف شما تغییر کرده اند. گاهی هدفی را که در یک روز می نویسید، در روز بعد در شمار اهداف اقلام مکتوب شده ی شما قرار ندارد. حتی ممکن است این هدف ناپدیدی شود و هرگز دوباره در فهرست هدف های شما قرار نگیرد.

هر روزه که ده تا پانزده هدف خود را مکتوب می کنید، تعاریف شما روشن تر و دقیق تر می شوند. بعد به جایی می رسید که می بینید همه روزه کلمات واحدی را می نویسید. اولویت های شما هم با تغییرات شرایط زندگی شما تغییر می کنند. اما بعد از حدود سی روز، خواهید دید که هدف های واحدی را برای خود می نویسید.

ذهن نیمه هوشیار خود را فعالی کنید

ذهن نیمه هوشیار شما با جملات مثبت که به زبان حال حاضر باشد فعال می شود. بنابراین هدف های تان را به گونه ای بنویسید که انگار پیشاپیش به آنها دست یافته اید. به جای اینکه بنویسید: “در دوازده ماه آینده ۵۰هزار دلار درآمد خواهم داشت”، باید بنویسید: “سالی ۵۰هزار دلار درآمد دارم.”

هدف های شما در ضمن باید مثبت باشد. به جای اینکه بگویید: “سیگار نخواهم کشید”، می گویید: “سیگاری نیستم.”

فرمان شما باید مثبت باشد زیرا ذهن نیمه هوشیار نمی تواند فرامین منفی را پردازش کند. ذهن نیمه هوشیار نسبت به عبارات مثبت و به زبان حال حار حساسیت نشان می دهد.

مورد سوم شخصی بودن مطلب است. از این به بعد، و برای همیشه، عبارات و جملات هدفی خود را فاعل “من” شروع کنید. وقتی ذهن نیمه هوشیار فرمانی را با فاعل “من” دریافت می کند به این می ماند که کارخانه ای از اداره ی مرکزی سفارش تولید کالا می گیرد. با دریافت دستور بلافاصله شروع به کار می کند تا این هدف به واقعیت تبدیل کند.

برای مثال، نگویید: “هدفم این است که سالی ۵۰ هزار دلار درآمد داشته باشم.” به جای آن بگویید: “من سالی ۵۰هزار دلار درآمد دارم.”، “من در خانه ای با این مشخصات زندگی می کنم”، “من از این کوه بالا می روم” و غیره و غیره.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *