لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۶
308 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
روانشناسی ارتقای شغلی بشناسید.

فرض کنید یک پست خالی در شرکت بوجود آمده است. شما کاملا به دنبال این پست هستید و به آن علاقه مند. همچنین مناسب طرح بازی شماست، پول بیشتری بدست خواهید آورد. تخصص، تجربه و مهارت های لازم را نیز دارا هستید. تصور می کنید به آن پست گمارده می شوید و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. ولی اینجا چه تصمیمی اتخاذ شده است؟ و از چه معیارهایی استفاده شده است؟

شما گمان می برید شغل X بدون متصدی است، بنابراین شخص Y این پست را بدست خواهد آورد. تنها به این دلیل که دارای خصایص درست بوده است. اما این خصایص درست چیست؟ شما خواهید گفت:

  • تجربه
  • صلاحیت
  • تخصص

دقیقا شبیه آنچه شما دارید و به همین خاطر هم، نامزد تمام عیاری هستید. البته چه بسا که تصور شما نادرست باشد. چون همواره بسیاری از موارد بیش از آنچه می دانید، وجود خواهند داشت. به طور مثال، برای آن پست آگهی شده است، زیرا که:

  • رئیس اداره می گوید که باید باشد، اما مدیر شما تمایلی به پر کردن آن پست ندارد.
  • پیش تر مدیر شما آن پست را به طور غیر رسمی پر کرده است و به طور مخفیانه به شخص دیگری توصیه شده است.
  • این شغل اهمیت زیادی ندارد و به کسی محول خواهد شد که قرار است ظرف مدت شش ماه از خدمت منفصل شود.
  • در کل، تصدی این پست وقت تلف کردن است. فردی که قبلا متصدی آن بوده است استعفا داده، ولی همچنان برای کسب پول بیشتر ادامه می دهد تا در آخرین لحظات کنار بکشد.
  • این پست برای خلاص شدن از دست یک شخص است. آن را به شخصی پیشنهاد می دهند که اصلا مناسب نباشد تا به راحتی زمینه ی اخراج او را فراهم کنند. چون در شرایط فعلی چنین کاری امکان پذیر نیست.
  • این شغل به گونه ای است که مدیر می تواند آن را به نورچشمی، دوست، خویشاوند، … محول کند.

نمی خواهم شما را دچار سوء ظن نمایم. ولی هزار و یک دلیل برای اینکه نمی توانید آن شغل را تصاحب کنید، وجود دارد. همچنین ممکن است شما به هزار و یک علت نباید این پست را بگیرید. همه ی اینها را باید بدانید. روان شناسی هرچه را که به شما پیشنهاد می شود بررسی کنید. شاید اصل قضایا آن چیزی که به نظر می رسد نباشد.

هرچیزی را از هر کسی نپذیرید. هر گردی گردو نیست.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات