لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
366 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری
دیگران را مورد حمایت قرار دهید.

در حینی که همگی شما دور هم جمع شده اید و در حال نوشیدن قهوه هستید، موضوع “آدام” پیش می آید. همه می دانیم او فردی خسته کننده است که همه را خشمگین می کند. وظایف خود را به درستی انجام نمی دهد. با کارمندان رفتار خوبی ندارد و بار خود را بردوش دیگران می اندازد. او به طور کل برای همه نفرت انگیز است. بنابراین شما در غیابش صحبت هایی برای گله و شکایت دارید و از او عصبانی هستید. البته شاید دیگران این چنین باشند ولی شما نه!

از حالا که یک بازیگر قانون هستید شما طرفدار دیگران خواهید بود. این هدف شماست، همیشه نکته ی خوبی برای گفتن پیدا کنید. شاید در شروع، کار دشواری باشد، ولی در ادامه به کاری آسان تبدیل خواهد شد.

این موضوع فقط عادت و نگرش ذهنی ماست. اگر به غر زدن و بدگویی عادت کنیم، دائم بیشتر و بیشتر در آن غرق خواهیم شد. اما اگر روش خود را عوض کنیم، می توانیم مثبت تر باشیم.

حمایت از دیگران در هر شکل، به شما امکان می دهد که پیوسته در جستجوی نقاط مثبت دیگران باشید تا درباره اش صحبت کنید. بنابراین کسانی که حرف آنها را به میان آورده اید می دانند که همواره مدافع آنها خواهید بود. شما به نوعی احساس وفاداری و پشتیبانی خود را ابراز خواهید کرد و فرشته ی محافظ او می شوید.

برقراری این ارتباط عجیب به نظر می رسد اما به طرز باورنکردنی کارساز و مفید واقع می شود. آنها به افرادی تبدیل می شوند که در وضعیت های حساس و بحرانی به سراغ شما می آیند. و اگر روزی نیاز به کمک داشته باشید، آنها افرادی هستند که دست شما را خواهند گرفت.

به طرز شگفت انگیزی این خبر فراگیر می شود که شما بسیار خوب و مهربان هستید. شما بدگویی نمی کنید، اهل گله و شکایت نیستید، حامی زیردستان و ضعیفان می باشید و می توان در بدترین شرایط از شما تقاضای کمک داشت.

اگر در ابتدا نمی توانید به راحتی نکته ای مثبت بیابید پس ساکت بمانید. اما اطمینان داشته باشید که همواره مورد خوبی برای بازگو کردن وجود دارد و هیچ کس کاملا قبیح، شرور، زننده و تندخو نیست.

به موضوع “آدام” برمی گردیم. درباره ی او چه می گویید؟ برای شروع می توانید به قهوه درست کردن خوب او اشاره کنید، یا اینکه همیشه به موقع در محل کار حاضر می شود، یا حس انسان دوستانه ی چشمگیری دارد. کافی است فقط بگویید: “او خوب است، چون…”.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مهمان

سایت و مقالاتتون عالیه
تو زمینه فعالیتیتون جزو نهترین ها هستید
موفق باشید