ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
312 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : هرگز از وضع موجودتان راضی نباشید

«چارلز بکر»، رئیس شرکت معروف بیمه عمر «فرانکلین» می گوید: «اصرار من بر این است که ناراضی باشید، اما نه به معنای بدخلقی و خشونت، بلکه به معنای تحولات روحی عمیق که در طول تاریخ، منجر به پیشرفت های شگرف شده است. امیدوارم هرگز از وضع موجودتان راضی نباشید. امیدوارم همواره حس پیشرفت و بهبودی را نه تنها در وجود خودتان، بلکه در اطرافیان و همکاران به کار گیرید.»

نارضایتی الهام بخش می تواند گناه کار را به بی گناه، شکست خورده را به موفق، فقیر را به غنی و بدبخت را به خوشبخت تبدیل کند و برای نیل به این صفت ها، به آن ها انگیزه ببخشد. وقتی اشتباهی کردید، چه می کنید؟ وقتی همه چیز اشتباه از آب در می آید؟ وقتی با دیگران دچار سوء تفاهم می شوید؟ وقتی شکست می خورید؟ وقتی همه چیز تیره و تار به نظر می رسد؟ وقتی هیچ راهی برای عبور نیست؟ و وقتی به نظر می رسد راه حلی رضایت بخش برای حل مشکل وجود ندارد؟

آیا هیچ کاری نمی کنید و اجازه می دهید بدبختی، شما را احاطه کند؟ آیا کارتان را تمام شده می پندارید؟ هراسان می شوید؟ فرار می کنید؟ و یا دچار نارضایتی الهام بخش می شوید؟ آیا مضرات را به منافع تبدیل می کنید؟ آیا آنچه را می خواهید، مشخص می کنید؟ آیا ایمان، تفکر شفاف و عمل مثبت را همراه با اعتقاد به نتیجه ای امیدبخش به کار می گیرید؟

ناپلئون هیل می گوید: «هر بدشانسی، یک خوش شانسی را در پی دارد. آیا این طور نیست که مسائل گذشته که مشکلاتی عظیم به نظر می رسیدند، به شما الهاماتی بخشیدند و شما را به سوی موفقیت و شادی رهنمون ساختند؟ چیزی که از هیچ راه دیگری ممکن نبود.»

نارضایتی الهام بخش، انگیزه بخش است

«آلبرت انشتین» از این که قوانین نیوتن به تمام سؤالاتش پاسخ نمی داد، ناراضی بود. لذا به تحقیق و جست وجو در طبیعت و ریاضیات عالی پرداخت و نهایتا توانست نظریه نسبیت را ارائه کند… و با همین نظریه بود که دنیا توانست هسته اتم را بشکافد، اسرار تبدیل انرژی به ماده و بالعکس را دریابد، و فضا را تحت سلطه خود درآورد و خیلی چیزهای جالب دیگری که اگر انشتین دچار نارضایتی الهام بخش نشده بود، امروزه به دست ما نمی رسید. البته همه ما مثل انشتین نیستیم و نتایج نارضایتی الهام بخش ما دنیا را متحول نخواهد کرد، اما حداقل می تواند دنیای خودمان را متحول کند و موجب شود در مسیری که می خواهیم، قدم برداریم.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *