ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
447 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : نقطه شروع تمام دستاوردها

نقطه شروع تمام دستاوردها، هدف مشخص به همراه نگرش ذهنی مثبت است. این جمله را به یاد داشته باشید و از خود بپرسید: هدف من چیست و واقعا چه می خواهم؟ با توجه به افرادی که در کلاس «نگرش ذهنی مثبت؛ علم موفقیت» می بینیم، تخمین زده ایم که ۹۸% افرادی که از دنیا راضی نیستند، خودشان هم تصویر مشخصی از دنیای ایده آل خود در ذهن ندارند.

به این فکر کنید. به مردمی فکر کنید که بی هدف در زندگی حرکت می کنند و ناراضی هستند و با خیلی چیزها سر جنگ دارند. آیا همین الان می توانید بگویید چه چیزی را واقعا در زندگی می خواهید؟ مشخص کردن اهداف ممکن است آن قدرها هم ساده نباشد.

شاید امتحان های سخت هم لازم باشد، اما ارزش هر نوع تلاشی را دارد، چون همین که بتوانید هدف مشخص خودتان را نام ببرید، انتظار لذت ها و منافع فراوان را هم خواهید داشت. این منافع عموما خود به خود به سوی شما می آیند.

١.اولین منفعت این است که ذهن نیمه هوشیار شما تحت یک قاعده کلی مشغول به فعالیت می شود: آنچه ذهن باور کند، به دست می آورد، چون وقتی مقصد را تجسم می کنید، سطح نیمه هوشیار ذهن را تحت تأثیر قرار می دهید. یعنی ذهن به شما کمک می کند تا به آن مقصد برسید.

۲. چون می دانید چه می خواهید، ندایی درونی در شما پیدا می شود که از شما می خواهد در مسیر درست قرار بگیرید، مستقیم پیش بروید و دست به کار شوید.

٣. حالا در اینجاست که اقدامات شما لذت بخش می شود. برای هزینه کردن با انگیزه عمل می کنید. سرمایه و زمان را تقسیم بندی می کنید. مطالعه می کنید، فکر می کنید و نقشه می کشید. هرچه بیشتر به هدف فکر کنید، مشتاق تر می شوید و با اشتیاق، آرزوهای شما به آرزوهای مؤثر تبدیل می شوند.

۴. نسبت به هر موقعیتی که شما را در دستیابی به هدفتان کمک می کند و هر روز برایتان رخ می دهد، هوشیارتر و آگاه تر عمل می کنید، چون می دانید چه می خواهید، قادر به تشخیص این موقعیت ها و بهره بردن از آنها خواهید بود.

این ۴ منفعت در شخصی مشاهده شد که بعدها سردبیر مجله «خانه بانوان» شد. «ادوارد باک» هنگامی که بچه ای بیش نبود، با خانواده اش از هلند به آمریکا آمد؛ با آرزوی اینکه روزی صاحب امتیاز یک مجله شود. با این هدف مشخص که در سر داشت، توانست یک اتفاق ساده را دنبال کند؛ اتفاقی که اکثر ما از کنار آن بی تفاوت می گذریم. باک، مردی را دید که بعد از باز کردن پاکت سیگارش، کاغذ داخل آن را بیرون انداخت.

او ایستاد و کاغذ مچاله شده را برداشت. روی آن، عکس بازیگری مشهور چاپ شده بود. زیر آن توضیحی بود که می گفت این عکس، او را در یکی از سریال هایش نشان می دهد و به خریداران پیشنهاد داده بود که تمام عکس های او را جمع آوری کنند. باک، عکس را برگرداند و متوجه شد که پشت آن، کاملا سفید و بدون نوشته است. ذهن باک، در این لحظه، موقعیتی بی نظیر را حس کرد. او متوجه شد که ارزش و بهای عکس داخل پاکت سیگار چندین برابر می شود، اگر پشت آن و در قسمت خالی، یک بیوگرافی از صاحب عکس نوشته شود.

لذا به کارگاه عکاسی که این عکس ها را چاپ می کرد سرزد و پیشنهاد خود را به مدیر آنجا توضیح داد. مدیر عکاسی هم بی درنگ گفت: «اگر برای ۱۰۰ آمریکایی معروف بتوانی ۱۰۰ بیوگرافی ۱۰۰ کلمه ای بنویسی، برای هر کلمه به تو ۱۰ دلار می دهم. لیست گروه بندی شده آنها را برایم بفرست: رئیس جمهورها، سربازهای معروف، بازیگران، نویسندگان و غیره…»

این اولین قرارداد شفاهی ادوارد باک بود. تقاضا برای بیوگرافی های کوچک او آن قدر زیاد شد که نیاز به کمک پیدا کرد. پس به برادرش در قبال کمک، قول پرداخت ۵۰ دلار را داد. خیلی طول نکشید که باک، سرپرست ۵ خبرنگار شد که حسابی مشغول نوشتن و فرستادن بیوگرافی های کوچک به مجلات معتبر بودند. حالا باک، سردبیر آنها بود! 

به یاد داشته باشید به هیچ کدام از این مردانی که در موردشان حرف زدیم، موفقیت را دو دستی تقدیم نکرده اند. دنیا در ابتدای امر، به ادوارد باک یا قاضی کوپر روی خوش نشان نداد. اما هر کدام از آنها با استفاده از شرایط موجود در محیط پیرامون خود، راه و شغلی رضایت بخش را به وجود آوردند. هر کدام از آنها این کار را با توسعه استعدادهایی که در ذاتشان نهفته بود، انجام دادند.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *