لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
254 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : نامه ای که زندگی را بهتر کرد

هر کس که نامه ای می نویسد، به وسیله تلقین، بر سطح نیمه هوشیار ذهن دریافت کننده نامه تأثیر می گذارد و البته می دانیم که قدرت تلقین، به عوامل متعددی بستگی دارد. برای مثال، اگر شما پدر یا مادر باشید و پسر یا دخترتان در شهری دیگر مشغول تحصیل باشد، می توانید با نامه نگاری کاری را انجام دهید که از راههای دیگر انجام نمی شود:

شخصیت فرزندتان را شکل بدهید.

در مورد حقایقی صحبت کنید که هرگز در مکالمات شفاهی به آن نمی پردازید.

اندیشه های درونی تان را بازگو کنید. همواره این امکان وجود دارد که فرزندتان، نصایح شفاهی را نپذیرد، چون احساسات، محیط و زمان مکالمه، مانع این امر می شوند. اماهمین فرزند ممکن است نصایحی را که در یک نامه شاد و محترمانه نوشته شده اند، با روی باز بپذیرد.

برای پسر یا دختری که از خانه دور است، یک نامه با تمام محتویاتش، حتی نصیحت، واقعا خوشایند و مطلوب است و اگر به صورتی مناسب نوشته شده باشد، ممکن است بارها و بارها مطالعه شود. حتی نامه ای که یک مدیر فروش به فروشنده هایش می نویسد، می تواند رکوردهای فروش را بشکند. البته فروشنده هم می تواند با نوشتن چنین نامه ای، به مدیر فروش خود انگیزه بدهد.

اما برای نوشتن نامه ابتدا باید فکر کرد، چون از این طریق می توان افکار را کاملا شفاف روی کاغذ آورد و با طرح سؤال، ذهن خواننده را در مسیری مطلوب هدایت کرد. در حقیقت می توان با طرح سؤال، منتظر پاسخ نامه ماند یا اگر شخصی که منتظر پاسخ نامه اش هستند، جوابی نفرستد، می توان درست مثل یک متخصص تبلیغات از تطمیع بهره برد؛ یعنی دقیقا همان کاری که «پیر پونت مورگان» کرد.

راهی برای تشویق یک دانشجو به نوشتن

«جی. پیر پونت مورگان» ثابت کرد که حداقل یک راه برای وادار کردن دانشجویان به پاسخ دادن به نامه ها وجود دارد. خواهرش گله مند بود که دو پسرش، نامه های او را پاسخ نمی دهند. آقای مورگان گفت می تواند کاری کند که آنها به نامه ای که او برایشان می نویسد، فورا پاسخ دهند. خواهرش از او خواست این ادعا را ثابت کند. او هم به هر دوی آنها نامه نوشت و بلافاصله از هر کدام پاسخی دریافت کرد. خواهرش پرسید: «شگفت آور است! چطور این کار را کردی؟»

مورگان، نامه ها را به خواهرش نشان داد و او دید که هر دوی آنها حاوی اطلاعات جالبی در مورد زندگی دانشجویی و مسائل خانه هستند. اما در پایان هر دو نامه، مطلب مشابهی عنوان شده بود: «ده دلاری که گفته بودید در نامه است، به دست ما نرسید!» 

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات