ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
366 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت: تبدیل تهدیدها به فرصت ها

در ۱۹۲۹، خیابان میشیگان شمالی در شیکاگو منطقه ای که امروزه بسیار جذاب است در حال از بین رفتن بود. ساختمان های زیادی خالی از سکنه بود و کمتر ساختمانی وجود داشت که حتی نیمی از طبقاتش به اجاره رفته باشد. سال بدی از لحاظ اقتصادی بود و نگرش ذهنی منفی، همچون ابری تیره، تمام شیکاگو را در بر گرفته بود. می شد به راحتی این سخنان را شنید که:

«آگهی دادن، بی فایده است، چون پولی در کار نیست.» یا «چه می شود کرد؟ با روزگار که نمی شود جنگید.»

اما ناگهان، مدیری که نگرش ذهنی کاملا مثبتی داشت، به این صحنه مه گرفته وارد شد. او عقیده ای داشت که عملی مثبت را در پی داشت. این مرد در یک شرکت بیمه عمر به نام «نورث وسترن» استخدام شده بود تا ساختمانی را در خیابان میشیگان شمالی اداره کند؛ ساختمانی که به دلیل ناتوانی مالکان در پرداخت اقساط، به تصرف شرکت بیمه درآمده بود.

وقتی او کارش را آغاز کرد، تنها ۱۰ درصد ساختمان در اجاره اشخاص بود. طی مدت تنها یک سال، ۱۰۰% ساختمان به اجاره رفته بود و لیستی هم به نام لیست انتظار تنظیم شده بود. رمز موفقیت چه بود؟

مدیر جدید، این اجاره نرفتن را یک مبارزه می دانست نه یک بدشانسی. در زیر، آنچه را که انجام داد، برای شما آورده ایم. دقیقا می دانستم چه می خواهم. می خواستم که ۱۰۰% دفاتر ساختمان را به متقاضیان اجاره دهم و می دانستم که با این شرایط، بعید است تا چند سال، کل ساختمان اجاره برود. اما به هر حال با خود فکر کردم که اگر کارهای زیر را انجام دهم، هر آنچه که می خواهم به دست می آورم و چیزی را هم از دست نخواهم داد:

باید به دنبال مستأجران مشتاق و آینده نگر می گشتم.

باید آینده نگری آنها را تحریک می کردم، یعنی به آنها زیباترین دفاتر در شیکاگو را پیشنهاد می کردم.

باید دفاتر ساختمان را به همان قیمت واحدهای دیگر به آنها اجاره می دادم.

باید مسوولیت پرداخت اجاره فعلی آنها را هم قبول می کردم. البته آنها می بایست طی یک اجاره نامه یک ساله، هزینه ساختمان را پرداخت می کردند.

باید بدون دریافت هیچ مبلغی، دکوراسیون دفاتر را به دلخواه مستأجر تغییر می دادم. باید از مهندسین معمار خلاق و طراحان دکوراسیون داخلی بهره می بردم تا با تغییر دکوراسیون بتوانم مستأجر جدید جذب کنم.

دلایل زیادی برای این کار داشتم، از جمله: 

اگر مثلا یک دفتر بعد از گذشت چند سال اجاره نمی رفت، هیچ درآمدی عایدمان نمی شد و با توجه به ۵ اصل ذکر شده، چیزی هم از دست نمی دادیم. ممکن بود سال بدون درآمدی داشته باشیم، اما خیلی بهتر از سال بدون عملکرد بود. از آن گذشته، تلاش ما برای جلب توجه مستأجرین و تقاضای بیشتر برای اسکان در ساختمان، بسیار مؤثر و مفید بود.

اجاره دفاتر به مدت یک سال، در عرف جا افتاده است و با توجه به اینکه در اکثر موارد، چند ماهی بیشتر تا پایان سال باقی نمانده بود، پرداخت اجاره به جای مستأجرانی که به ساختمان من آمده بودند، مبلغ دندان گیری نمی شد. پس قبول مسوولیت پرداخت اجاره  بهای آنها، کار خطرناکی نبود.

اگر مستأجری پس از پایان قرارداد، مجبور به تخلیه بود، می توانستیم با اجاره دادن یک دفتر مجهز، او را به ماندن تشویق کنیم. تغییر مجدد دکوراسیون هم خرج چندانی نداشت، چون بر ارزش ساختمان می افزود.

نتیجه کار، فوق العاده بود. هر دفتری که تغییر دکوراسیون پیدا می کرد، حتی از دفتر بغلی اش هم زیباتر می شد. مستأجران آن قدر راضی بودند که مبالغی اضافه را خرج می کردند. مثلا یکی از مستأجران، شخصا ۲۲۰۰۰ دلار برای تغییر دکوراسیون پرداخت کرد. بنابراین، در پایان سال، ساختمانی که در ابتدا تنها ۱۰ درصدش اجاره رفته بود، حالا ۱۰۰% مستأجر داشت. هیچ کدام از مستأجران، بعد از اتمام مهلت اجاره، قصد رفتن نداشتند. آنها از داشتن چنین دفاتر زیبایی، راضی و شاد بودند و ما این رضایت را با ثابت نگه داشتن بهای اجاره، بیشتر کردیم.

افرادی که مشکل دارند و آن را فرصتی برای اقدام به عمل می دانند، کسانی هستند که ارزش واقعی نگرش ذهنی مثبت را دریافته اند. آنهایی که عقاید را با عمل همراه می سازند، شکست را به موفقیت تبدیل می کنند. این اتفاق، بارها و بارها در زندگی ما رخ می دهد. مشکلات و سختی ها می توانند بهترین چیزهایی باشند که برای ما پیش می آیند، البته اگر بدانیم چگونه باید از آنها بهره برداری کنیم.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *