ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
530 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : انگیزه بخشیدن به خود و دیگران

در جریان خواندن مطالب مبحث دینامیت موفقیت، اهمیت علم معناشناسی، کلمات نمادین، تلقین به دیگران و تلقین به خود را دریافتید. . آقای «استون» این علم را با «تحلیل بردار فعالیت» و آنچه از آن می دانست مخلوط کرد و نهایتا به بزرگ ترین یافته در زمینه انگیزه بخشیدن به دیگران دست پیدا کرد:

“اگر اهل ریسک و عمل باشید، با نگرش ذهنی مثبت می توانید به آنچه می خواهید تبدیل شوید.”

این امر، بدون در نظر گرفتن تجربیات، استعدادها، ضریب هوشی و محیط زندگی شما در گذشته، امکان پذیر است. به یاد داشته باشید که قدرت این را دارید که انتخاب کنید. البته برای انگیزه دادن به خود و دیگران، نیازی به مطالعه «تحلیل بردار فعالیت» ندارید، اما به طور حتم به شما کمک می کند، چون با دانستن آنچه که دیگران را پرانگیزه می کند، می توانید از روش کاملا درست و مناسب بهره ببرید و آن روش ساده، تا حد زیادی به تلقین، چه به خودتان و چه به دیگران، بستگی دارد.

حال قضیه را روشن تر می کنیم:

١. اگر برای مثال، فروشنده ای ترسو است و شغلش ایجاب می کند که دلیر و شجاع باشد:

مدیر فروش با دلیل به او ثابت می کند که ترس، امری طبیعی است و کسانی بوده اند که بر آن فائق آمده اند. سپس به فروشنده می گوید از کلمات انگیزه ساز درونی بهره ببرد و آنها را مدام با خود تکرار کند تا تصویری نمادین از آنچه که می خواهد باشد، در ذهنش ترسیم شود.

فروشنده، هر روز صبح و در هر زمان، این جملات را همواره تکرار می کند: «شجاع باش! دلیر باش!» احتمال دارد در محیطی مناسب، واقعا شجاعت به خرج دهد که در این صورت، بر اساس نقطه سرآغاز معروف عمل کرده است؛ یعنی «حالا انجامش بده!»

٢. اگر مدیر فروش متوجه شود یکی از فروشندگانش، فریبکار و حقه باز است، موضوع را با او در میان می گذارد و اگر ببیند فروشنده سعی دارد عمل ناشایست خود  را اصلاح کند :

به او می گوید که دیگران چگونه این مساله را حل کردند. او کتابی الهام بخش، مطلبی مناسب یا شعری مفید را به فروشنده می دهد. ما دریافته ایم که در کتاب «من می توانم» نوشته «بن سوییت لند» و «من شما را جسور می کنم» اثر «ویلیام دان فورت» بسیار مؤثر هستند.

درست مثل مورد قبلی، فروشنده هر روز صبح و در هر زمان، این جملات را همواره تکرار می کند: «صادق باش! صادق باش!» احتمال دارد که در محیطی مناسب برای تصمیم گیری در مورد صداقت یا عدم صداقت، مورد دوم را برگزیند و بر اساس یک انگیزه ساز درونی عمل کند: «جرأت داشته باش که با حقیقت رو به رو شوی.» درست مثل نقطه سرآغاز معروف: «حالا انجامش بده!»

از آنجا که این مطلب، بارها و بارها تکرار شده برای شما قابل فهم است و چون تأثیر عمیق آن را درک کرده اید، خودتان هم از آن استفاده می کنید. علاوه بر این، بر خلاف هزاران هزار نفری که زندگینامه «بنجامین فرانکلین» را سرسری خوانده اند، بلافاصله از روش او برای موفق شدن استفاده می کنید، چون درست بر خلاف آنها، اسرار انجام کارها را می دانید:

«حالا انجامش بده!»

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *