ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
484 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

خانه ی شما منعکس کننده ی باطن شماست (۲)

  • آشپزخانه

این فضا بیشترین پتانسیل را برای به هم ریخته شدن دارد؛ چرا که، جابه جایی وسایل در آشپزخانه به مراتب بیشتر از هر جای دیگری است. ظروفی که از آنها استفاده نمی کنید و مواد غذایی که مدت ها از تاریخ مصرف شان گذشته است، باعث نامرتب شدن آشپزخانه می شوند. چیزهایی که یک سال است از آنها استفاده نکرده اید دور بیندازید و لوازمی را که فقط، هر دو ماه یکبار به کار می آیند را در زیر زمین یا انباری نگهداری کنید.

قاعده ی کلی این است که شما فقط به نصف چیزهایی که روی هم انباشته اید نیاز دارید و بقیه اضافی اند. ممکن است بعضی از ظروفی که جدا کره اید برای مصارف دیگری مناسب باشند.

ظرفشویی، یخچال و گاز در آشپزخانه یک مثلث کاری را تشکیل می دهند. هیچ مانعی نباید بین این سه وجود داشته باشد.

  • اتاق خواب

از قدیم این مکان یک محل ممنوعه برای مهمانان به حساب می آمده است. به همین خاطر است که اغلب از آن سو استفاده می کنید و اغلب هرچیزی را که جای مشخصی ندارد در اتاق خواب می گذارید. ولی اتاق خواب جایی است که شب ها را در آن می گذرانید و طبیعتا در طول شب نیاز به نظم و آرامش دارید.

خودتان را از شر هر چیزی که در شما احساس منفی ایجاد می کند، خلاص کنید. در اتاق تان فقط باید وسایل ضروری مثل پتو و ملحفه به چشم بخورد. نگاهی هم به کشوها بیندازید. هیچ کس به چهل جفت جوراب یا پانزده پلیور کهنه نیاز ندارد! یک اتاق خواب تمیز باعث می شود خواب عمیق تر و آرامش بخش تری داشته باشید.

  • پارکینگ

اگر پارکینگ شما در حدی شلوغ است که جا برای پارک کردن ماشین شما وجود ندارد، این وضع، زنگ خطری ست برای شما. شما گیر افتاده اید!

یک قاعده ی کلی در این رابطه وجود دارد و آن این است که هر چقدر راحت تر بتوانید ماشین خود را در پارکینگ قرا دهید، بهتر است. سایر لوازم ضروری را روی قفسه ها بگذارید یا از دیوار ها آویزان کنید.

  • راه پله ها

اگر در یک خانه ی چند طبقه زندگی می کنید، احتمالا با خرت و پرت هایی که در پاگردها روی هم انباشته می شوند، آشنا هستید. بعضی افراد معمولا موارد مصرفی خود را روی پاگردها به جای می گذارند تا دفعه ی بعدی که بیرون می روند با خود ببرند. این وسایل روز به روز بیشتر می شوند و راه پله را نامرتب می کنند. بعد از مدتی پاگردها به جایی برای نگهداری وسایل تبدیل می شوند.

با تمام ساکنین به توافق برسید که تنها در صورتی وسایل شان را روی پله ها بگذارند که قرار باشد در اولین فرصت آنها را از آنجا بردارند.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *