ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
389 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

خانه ی شما منعکس کننده ی باطن شماست (۱)

بعد از مرتب کردن یک اتاق، حالا وقت آن رسیده به سراغ بقیه ی بخش های خانه هم بروید. خیلی ها معتقدند که خانه ی شما نمایش سه بعدی باطن زندگی شماست. در واقع ارتباط عمیقی بین دنیای بیرون و درون شما وجود دارد. برای داشتن یک محیط زندگی خوشایند، باید از شر وسایل غیر ضروری خلاص شوید. به همه ی قسمت های خانه سر بزنید و تا جایی که می توانید آنها را مرتب کنید.

  • زیر زمین

چیزهایی که دور نمی ریزید، مثل غل و زنجیرهایی هستند که شما را اسیر کرده اند. زیر زمین قطعا محل مناسبی برای نگهداری وسایل است، منتهی وسایلی که حداقل سالی یک بار مورد استفاده قرار می گیرند. وسایل را طوری بچینید که هوا به خوبی جریان داشته باشد.

  • انباری

اگر اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین ندارید، احتمالا یکی از اتاق های خانه تان را به محلی برای نگهداری وسایلی که جای مشخصی ندارند، اختصاص داده اید. چنین اتاق مرده ای مثل یک سنگ آسیاب است که به گردن تان آویخته شده است و همواره سنگینی آن را حس می کنید. این اتاق ها اشتیاق و علاقه ی شما را کور می کند. حداقل کاری که می توانید بکنید این است که آن را همیشه منظم و تمیز نگه دارید و در آن را همیشه بسته نگه ندارید.

  • ورودی خانه

احساسی که با دیدن خانه تان به دیگران دست می دهد، باید همانی باشد که با دیدن خود شما به آنها دست می دهد. از خانه خارج شوید و همه چیز را مثل یک غریبه وارسی کنید. گیاهانی پژمرده که راه ورود به خانه را بسته اند، یک دسته کاغذ باطله، یک جالباسی و جاکفشی که بیش از حد پر شده اند و لباس هایی که این طرف و آن طرف پخش اند.

ورودی خانه تان را تمیز نگه دارید و وسایل را طوری بچینید که دل باز تر و جذاب تر به چشم بیایند. اگر می خواهید اجتماعی تر و مهمان نوازتر به نظر برسید، این کار بسیار موثر خواهد بود.

  • درها

اطمینان حاصل کنید همه ی درها کاملا باز می شوند. هیچ چیزی نباید به دستگیره ها آویزان کنید. همه ی دستگیره های خراب را تعمیر کنید و به لولاها روغن بزنید.

  • اتاق نشیمن

این اتاق باید دارای یک مرکز باشد، مثلا میزی که افراد بتوانند کنار آن دور هم بنشینند. تلویزیون را در گوشه ای بگذارید و اجازه ندهید نقطه ی مرکزی اتاق نشیمن باشد. می توانید از اشیا و گلدان های دکوری هم استفاده کنید. نور مناسب و صندلی های راحت را نیز مد نظر قرار دهید.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *