IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
توییتر

جک دورسی و ده قانون موفقیت او (۳)

در ادامه ی سری مقالات جک دورسی و ده قانون موفقیت او ، موسس توییتر، مطلب زیر را دنبال کنید.

۸- به کارها اولویت بدهید
هر کس روز خود را به نحوی برنامه ریزی می کند. دورسی اعتقاد دارد که بدون برنامه ریزی برای زمان خود به هیچ موفقیتی نمی توانید برسید. به همین دلیل، او از یک برنامه جامع برای زمانبندی کارهایش استفاده می کند و از طریق اولویت دادن به کارها آنها را طبقه بندی می کند.

۹- ارتباط و همکاری دو اصل کلیدی هستند
دورسی می گوید اگر دو بخش اداری دارید که با هم ارتباط ندارند، یا دو نفر که نمیتوانند با هم همراه باشند، این اختلاف نظر در محصولی که عرضه می کنید خودش را نشان می دهد و مشتریان شما این اختلاف نظر را می بینند. شما مشکلات شرکت تان را به میان مشتریان تان می برید، که کاری گستاخانه و خودخواهانه است. ما از طراحی و مهندسی شرکت و سازمان به اندازه محصول و سرویسی که میسازیم، مطمئن هستیم.”

۱۰- از تعطیلات آخر هفته به خوبی استفاده کنید
برخیها تصور می کنند که آخر هفته ها بهترین زمان برای انجام اضافه کاریست تا در کارها پیش بیفتند. اما بسیاری از افراد موفق عادت به انجام این کار ندارند. روزهای پایانی هفته روز بازتابها، بازخوردهای استراتژی و آماده شدن برای بقیه هفته است.

سری مقالات جک دورسی و ده قانون موفقیت او را دنبال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar