IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
جانبداری نکنید

جانبداری نکنید

جانبداری نکنید

اگر جانبداری کنید، پس شما نیز در مشاجره شرکت کرده اید. شما بایستی کاملا بی طرف بمانید و استوار و میانجی باشید. ضمنا هر عملی که انجام می دهید تا پایان کاملا بی طرف باقی بمانید. چون اگر بی طرف نباشید، یکی از طرفین دعوا، شما را به همراه شخص مورد مشاجره سرزنش خواهد کرد.

مشاجره راجع به هر چه که پیش آمده است، شما باید:

هرچه بی طرف و مستقل باشید، ارشدتر ظاهر خواهید شد. اگر پا برهنه وسط معرکه ای بدوید و از طرف خاصی جانبداری نمایید، احتمال می رود که برای خود دشمن تراشی کنید یا مانند آدم کله شقی به نظر برسید.

مشکل وقتی ایجاد می شود که یکی از دوستان تان با همکاری دیگر که ارتباط کمتری نیز با شما دارد، در یک طرف قرار می گیرند. دوست شما مرتبا رو به شما می کند و سعی دارد پای شما را هم وسط بکشد. “محض رضای خدا، به او بگو که حق با من است.”

به هیچ وجه، شما نباید درگیر شوید. باید با حالتی تدافعی دست های تان را بالا ببرید و بگویید: “مرا درگیر نکنید. اگر هر دوی شما نتوانید با منطق و بدون مشاجره مسئله را حل کنید، شما را به اتاق تان می فرستم.”

در اینجا شما:

بدانید چه موقع نظرتان را نزد خود نگه دارید.
بدانید چه موقع نظرتان را نزد خود نگه دارید.

اظهار نظر کردن، کار بسیار ساده ای ست. ما همه نظریه و عقیده های مختلفی داریم. مشکل اینجاست که چه موقع باید این عقاید را برای خود نگه داریم و چه موقع آنها را مطرح کنیم، اینکه افراد نمی دانند چه وقت باید ساکت بمانند، به این دلیل است که تصور می کنند نظرات شان:

مسلما همه ی اینها دلایل غلطی برای اظهار نظر کردن هستند. دلیل اصلی برای اظهار نظر شما فقط این است؛ از شما خواسته شده است. یعنی اگر از شما سوالی شد، نظر بدهید. اگر سوال نشد، ساکت بمانید!

راه اینکه کاری کنید تا نظریه ی شما کمتر شبیه یک نظریه یا فرضیه باشد و بیشتر صورت یک اصل پذیرفته شده را داشته باشد؛ این است که آن را به شکل یک اصل بیان کنید.

نگویید: “فکر می کنم ما باید” بلکه به جای آن بگویید: “ما باید”، نگویید: “به نظر من ZX300 ماشین خوبی است.” بلکه به جای آن بگویید “ZX300 ماشین خوبی است.”

بنابراین از گفتن موارد زیر پرهیز کنید:

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar