IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
نکته ی اصلی در غلبه بر اعتراض ها

تکنیک فروش : 6 نکته ی اصلی در غلبه بر اعتراض ها

تکنیک فروش : ۶ نکته ی اصلی در غلبه بر اعتراض ها 

برای اینکه بتوانید به اعتراض های مشتریان غلبه کنید باید از یکسری ترفندهای خاص استفاده کنید. بسیاری از این ترفندها می توانند به صورت نقطه ی قوت در بسیاری از موقعیتهای خارج از فروشندگی هم به کار برده شود. به طور کلی ۶ نکته ی اصلی در غلبه بر اعتراض ها وجود دارد:

در ادامه به توضیح هر یک از نکات بالا می پردازیم.

در هنگام اعتراض مشتری میل به بحث کردن دارد، این اتفاق ممکن است که به سادگی بیفتد و به یک فاجعه تبدیل شود. فروشنده باید مراقب باشد که به هیچ وجه وارد بحث نشود. بهتر است که فروشنده از منظر رابطه ی شرکت خود و مشتری به موضوع نگاه کند تا بتواند رابطه ی خود و مشتری را دوستانه نگه دارد.

در هنگام پاسخ دادن به مشتری باید از جملات بحث برانگیز دوری کنیم. برای مثال به جای آنکه به مشتری بگویید “این رنگ در شهر بهترین است” می توانید بگویید “تا آنجایی که از دیگران شنیدیم، به این نتیجه رسیدیم که این رنگ در شهر بهترین است”. اگر مشتری به قیمت شما معترض بود می توانید بگویید “من به شما حق می دهیم به آنچکه می گویم شک کنید، ولی این جنس باعث می شود شما کلی صرفه جویی کنید”. اینگونه پاسخ ها از بحث کردن جلوگیری می کند.

بسیاری از فروشندگان به عمد به سخنان اعتراض آمیزمشتری گوش می دهند تا بتوانند در آن نکاتی پیدا کنند که بتوانند درباره ی آن با مشتری به توافق برسند.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.