ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
494 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تکنیک فروش : ۱۰ روش شروع مذاکره ی فروش (۵)

  • شروع با یک توضیح

مذاکره ی فروش می تواند با یک توضیح ساده شروع شود. در این روش فروشنده توضیحاتی در مورد کارهایی که برای دیگران انجام داده است می گوید. گاهی این توضیحات می تواند در مورد کارهایی باشد که فروشنده توانایی انجام آنها را دارد. برای اثرگذاری این توضیحات بهتر است که در قالب جملات ساده و کوتاه بیان شود. باید توجه داشت که اغلب این توضیحات منجر به سوالی می شود که عکس العمل خریدار را در پی دارد.

به عنوان مثال یک فروشنده کانتینر به این شکل مذاکره ی خود را آغاز می کند: ما با اضافه کردن محصول جدیدمان، موفق شده ایم که هزینه های ارسال محموله های کاننینر شرکت “مارتین” را ماهانه مبلغ ۴۵۰ دلار را کاهش دهیم. اگر من بتوان همچین کاری را هم برای شما انجام دهم تمایل دارید توضیح بیشتری دهم؟

باید توجه داشت که تمام این توضیحات داری یک هدف هستند و آن این است: ذهن مشتری به سمتی سوق پیدا کند که محصول یا خدمات ما برای او و شرکتش مفید است و سود خوبی را به همراه دارد. البته این نقطه ی قوت و منفعت می تواند نصیب مصرف کننده ی نهایی نیز بشود.

  • روش پاداش

بعضی از نیازها و خصلت هایی در انسان وجود، که رفتار فرد را تحت تاثیر قرار می دهد مثل: انسانها اصولا در مقابل کاری که انجام می دهند منتظر دریافت چیزی هستند. وقتی که هدیه ای به کسی داده می شود بر روی حالات روحی وی اثر مثبتی دارد و فضای آسان گیری را خلق می کند.

فروشندگان هم از این موضوع استفاده می کنند وگاهی به خریدار رشوه می دهند تا آنها به حرفهایشان گوش کنند. برای مثال یک فروشنده لوازم برقی گاهی از یک تخته ی چاپی استفاده می کنند که نام مشتری روی آن با مس قلم زنی شده است. این یک هدیه ی خاص است به همین دلیل مشتری با دقت و توجه لازم به حرفهای فروشنده گوش می کند.

اغلب فروشندگان از دیگر هدایای تبلیغاتی مثل: خودکار، فندک، دفتر یادداشت، زیرسیگاری و کادوهای مشابه استفاده می کنند. ولی برای مشتریانی که می خواهید جذب کنید سعی کنید هدیه ای غیر معمول تهیه کنید تا در ذهن آنها ماندگار شوید.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *