IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
تکنیک فروش

تکنیک فروش : ویژگی های فروشنده (1)

تکنیک فروش : ویژگی های فروشنده (۱)

انتظاراتی که مدیران ارشد فروش از فروشندگان خود دارند این است که : در برخورد با دیگران اثر خوبی از خود بر جای بگذارد ، بتواند یک مذاکره هوشمندانه را انجام دهد ، صادق باشد و از چالش و کار سخت نترسند .

سیاست شرکت “آی بی ام” (IBM) در استخدام فروشندگان ، مبنی بر ویژگی های شخصیتی فرد و آموزش او است .اگر شخصی که ویژگی های شخصیتی مورد نظر آنها را داشته باشد ولی مبتدی باشد برای استخدام به آن شرکت مراجعه کند ، او را می پذیرند و آموزش های لازم برای فروشندگی را به او می دهند .

ویژگی های فروشندگان موفق چیست؟

برای موفقیت در کار فروشندگی تنها یک الگوی شخصیتی منحصر به فرد وجود ندارد ، اشخاص با طیف گسترده ای از خصوصیت ها و ویژگی ها در کار فروشندگی موفق بوده اند اما دانستن برخی از خصوصیت ها ، شانس موفقیت را افزایش می دهند که عبارتند از:

ظاهر فرد : در اولین ملاقات با افرادی که می خواهیم تاثیر مطلوبی در آنها را داشته باشیم ، جلوه ی ظاهری از اهمیت بالایی برخوردار است . ظاهر فرد به معنای جذابیت چهره ی فرد نیست بلکه منظور داشتن ظاهری آراسته و مرتب می باشد که این مورد نه تنها بر خریدار تاثیر مطلوبی دارد بلکه بر خود فروشنده هم اثر می گذارد ، وقتی شما از ظاهر مطلوبی برخوردار باشید با اعتماد به نفس بالاتری با خریدار وارد مذاکره می شوید.

اما نباید فراموش کنیم که هدف از ملاقات ، فروش است . پس ظاهر باید به گونه ای باشد که ذهن خریدار را از هدف اصلی منحرف نکند . ظاهری ساده و آراسته بهترین گزینه می باشد.

تیپ فرد : تیپ فرد که نوع پوشش شخص است ، باید متناسب با موقعیت یا نوع فروشی که انجام می دهد باشد . لباسهای غیر متعارف توجه خریدار را از هدف اصلی دور می کند . لازم نیست که یک فروشنده همیشه در حد عالی از آراستگی باشد به عنوان مثال : یک فروشنده مواد غذایی با کت و شلوار ظاهر دلچسبی ندارد . بهترین پیشنهاد این است که پوشش فرد شبیه به کسی باشد که قصد فروش به او را دارد.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar