IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
ویژگی های فروشنده

تکنیکهای فروش : ویژگی های فروشنده (5)

تکنیکهای فروش : ویژگی های فروشنده (۵)

مدیریت خود : اغلب فروشندگان در شرایطی قرار می گیرند که بدون نظارت مستقیم سرپرست خود باید کار محول شده را انجام دهند، به همین دلیل باید توانایی مدیریت خود را داشته باشند . این مدیریت شامل مواردی از قبیل : مدیریت زمان، کنترل خشم و عصبانیت، عادت های مطلوب کاری و … می شود .

مسئولیت پذیری : در هر کاری احتمال شکست وجود دارد ، بسیاری از افراد موفق بارها طعم شکست را در زندگی خود چشیده اند ولی در تمامی شکست هایشان از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی نکردند . تا زمانی که مسئولیت کارهای خود را قبول نکنیم هیچ پیشرفتی در کار ما حاصی نمی شود.

همدلی : منظور از همدلی در ک احساس دیگران است . اگر در بعضی از موارد خود را جای خریدار قرار دهیم ، می توانیم علت رفتار او را متوجه شویم . به عنوان مثال اگر مشتری از ما محصولی را خریده باشد و هنگامی که می خواهد استفاده کند ، متوجه شود که محصول معیوب است و با عصبانیت با ما صحبت کند و ما در مقابل با آرامش برخورد کنیم و” بگوییم که حق با شماست “و در سریع ترین زمان ممکن عیب محصول را برطرف کنیم و یا محصول را تعویض کنیم ، تاثیر این رفتار را خواهیم دید که مشتری به ما اعتماد می کند .

آموزش و انعطاف پذیری : هیج مرزی برای یادگیری وجود ندارد . انسانها همواره در حال تغییر هستند به همین دلیل نوع برخورد با آنها هم در حال تغییر است ، پس باید تغییر کرد . لازمه ی هر تغییر هم آموزش است این آموزش می تواند از طریق کمک گرفتن از دیگران باشد ، یا از طریق مطالعه ی یک کتاب ، دیدن یک فیلم … باشد.

فرض کنید که شخصی مغازه لوازم التحریر دارد آیا دانش آموزان ۱۰ سال پیش با دانش آموزان امروز یکی هستند؟ اگر شخص فروشنده همان رویه ی ۱۰ سال قبل را ادامه دهد موفق خواهد بود؟ قطعاً خیر، او باید با توجه به مخاطبان خود تغییر کند که این تغییر ممکن است از نوع چیدمان مغازه باشد تا رفتار خود فروشنده ، پس یک فروشنده موفق نباید ترسی از تغییر داشته باشد بلکه باید به استقبال آن هم برود تا بتواند پیشرفت کند .

برنامه ریزی : برای رسیدن به هر یک از سطوح رشد باید برنامه ریزی داشت ، با برنامه ریزی است که از مسیر رسیدن به هدف منحرف نمی شویم . برنامه ریزی نقشه راه است که به ما می گوید که چه کاری را در چه زمانی باید انجام دهیم ، کی باید استراحت کنیم .

اگر برای فروش خود برنامه ریزی نداشته باشیم با مشکلات فراوانی رو به رو می شویم ، ممکن است که هزینه های سنگینی هم کرده باشیم ولی در نهایت متضرر شویم . اینکه کی و چگونه محصول و خدمات خود را عرضه کنیم ، به چه قیمتی عرضه کنیم ، کجا عرضه کنیم و … نیاز به یک برنامه ریزی جامع و دقیقی دارد .

 (منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar