IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
مضنونین

چه کسی تغییر را کشت : تفکر درباره عملکرد مضنونین

تفکر در مورد حمایت مالی، گروه مدیریت تغییر و ارتباطات

کارآگاه مک نالی پس از بازپرسی از حمایت مالی، گروه مدیریت تغییر یا همان پکس و ارتباطات، بسیار احساس یأس و ناامیدی می کرد. در تمام سالهایی که به عنوان کارآگاه کار کرده بود، هرگز چنین ضعف مدیریتی آشکار و وسیعی ندیده بود. او پرونده ی بدی را برای تلاش جهت ترک سیگار انتخاب کرده بود. او از دفترش خارج شد، سیگاری روشن کرد، چند پک به آن زد و درباره ی آنچه از سه مظنونی که دستگیرش شده بود که به تازگی از آنها بازجویی کرده بود، فکر کرد. او یافته هایش را در دفتر یادداشتش نوشت به امید اینکه دیگران بتوانند از آنها برای اجتناب از ارتکاب به همان اشتباهات استفاده کنند.
حمایت مالی

در عین حال که ممکن بود تمام حرف های حمایت مالی درست باشد چون او به شنیدن صدای خودش علاقه ی بسیاری داشت، ضعفها و عیوبش خیلی زیاد بود. او الگوی رفتاری خوبی برای دیگران نبود. به نظر می رسید نمی داند که عمل کردن بسیار مؤثرتر از صرفا حرف زدن است.

• او با انگیزه همراه نشده بود تا رفتارهای مورد نظر را در بین دیگران تشخیص بدهد و تقویت کند.

• او با حس مسؤولیت همراه نشده بود تا نشان بدهدکه درباره ی آن تغییر جدی و مصمم است.

• او به نصیحت و اندرز تعهد در مورد حفظ تغییر ازطریق روبه رو شدن با نگرانی های افرادی که از آنها خواسته شده بود در جهت روند تصمیم گیری تغییرکنند، اعتنا نکرده بود.

• او گروه مدیریت تغییر واجد شرایط و مناسبی را انتخاب و هماهنگ نکرده بود؛ در عوض، از سر بی اعتنایی اجرای تغییر را به دیگران محول کرده بود.
کارآگاه مک نالی در نظر آورد که چگونه حمایت مالی اغلب باور داشت تغییر برای موفق بودن تنها به معرفی خوب نیاز دارد. اما زمانی که حمایت مالی همراهی نکند، تغییر شکست می خورد. علاوه بر آن، دشوار است که بتوان به طور جدی از زمین بازی گلف به تغییر کمک کرد تا موفق شود.
گروه مدیریت تغییر یا به عبارتی پکس
مک نالی آنچه را دربارهی پکس فهمیده بود، در نظر آورد:

• او فرصت طلایی سهیم کردن طرفداران و حامیان تغییر را در گروه مدیریت روزانه از دست داده بود.

• او با تعهد تبانی کرده و همدست شده بود، چرا که هر دو با کسانی که از آنها خواسته شده بود تغییرکنند، به عنوان ناظر برخورد کرده بودند.

• همانند حمایت مالی، گروه مدیریت تغییر ریاکار ومتظاهر به شمار می رفت و رفتار و اعمالش بهانه ی دیگری برای افراد فراهم کرده بود تا در برابر تغییر مقاومت کنند.
ارتباطات
ارتباطات هم ضعفها و عیوبی داشت:

• او با حمایت مالی و گروه مدیریت تغییر در تماس دائم نبود، که این در نهایت به ایجاد پیامها و اخبار متفاوت و متناقضی در مورد تغییر شرکت منجر می شد، که به نوبه ی خود عذر خوبی برای افرادجهت نادیده گرفتن تغییر بود.

• تأکید بیشتر او بر حرف زدن و شعار دادن بود و بهاندازه ی کافی به ایجاد فرصت گفتگو و تبادل نظر برای روبه رو شدن و مخاطب قرار دادن نگرانی هایقابل پیش بینی افراد در مورد تغییر اهمیتی نمیداد.

مک نالی احساس کرد کمی حالت تهوع دارد و سیگارش را خاموش کرد. نیکوتین بیش از حد – یا عدم مدیریت کافی؟ احتمالا هر دوی آنها.

منبع: چه کسی تغییر را کشت ؟ (دکتر کن بلانچارد)

سری مقالات چه کسی تغییر را کشت را دنبال کنید

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar