ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۸
419 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تاسیس رسته ی کاری جدید

قرار نیست که یک رسته ی کاری جدید حتما خارق العاده باشد. اولین شکلات انرژی زا که به بازار آمد، پاور بار Power Bar، و اولین ماء الشعیر وارداتی گران قیمت هم، هانیکن Heineken بود.

وقتی نام تجاری شما، یک رسته ی جدید باشد که مورد توجه رسانه ها قرار گیرد، اطلاع رسانی پیرامون آن فوق العاده خواهد بود. وقتی پولاروید Polaroid، عکاسی بی نیاز از ظهور و چاپ عکس را به دنیا معرفی کرد، عکس دکتر لند، سازنده ی آن روی مجله ی تایم چاپ شد و اخبار مربوط به آن از شبکه های تلویزیون و هر رسانه ی مهم دیگری پخش شد.

نقش و کارکرد تبلیغات، پس از این مرحله اهمیت می یابد. پس از اینکه نام تجاری ساخته شد و در ذهن مخاطب اعتبار یافت، آنگاه می توان از تبلیغات برای یادآوری و تشویق مخاطبین استفاده کرد. تبلیغات مثل یک پیاده نظامی است که به دنبال تانک یا حمله ی هوایی از راه می رسد.

داستان میراکل سوت Miraclesuit

گاهی وقت ها یک نام تجاری، ذاتا قابلیت مناسبی برای اعمال ایده های روابط عمومی ندارد. بلکه یک کالا یا سرویس مشابه دیگر کالاها یا خدمات موجود در بازار است. برای تبلیغات چی ها، این مشکل بزرگی نیست. اگر خود کالا جالب نیست، تبلیغات جالب و نوآورانه می سازند.

در مقابل، وظیفه ی مسئولین روابط عمومی، افزودن نکته ای به نام تجاری است که فعالیت های اطلاع رسانی را برانگیزد. در واقع این روابط عمومی است که نیازمند خلاقیت و نوآوری است.

در برخی موارد می توانید این کار را تنها با استفاده از کلمات انجام دهید. در سال ۱۹۹۲، یک نوع تولید کننده ی پوشاک ورزشی به نام A & H، نوعی مایوی زنانه ارائه کرد که نحوه ی بافت الیاف آن، کشیده شدن Stretch از هر دو جهت را ممکن می ساخت (تمام مایوهای دیگر فقط از یک جهت کشیده می شدند).

آنها برای این کالای جدید اسم جالب هم انتخاب کردند: میراکل سوت (مایوی معجزه آسا) و از طرف دیگر آژانس روابط عمومی برسون بود که مشخصات ویژه ی این نام تجاری را به کلمات درآورد. “در عرض ده ثانیه، ده کیلو لاغرتر به نظر بیایید.”

مراکل سوت فقط با اطلاع رسانی و بدون تبلیغات، به یک نام تجاری موفق تبدیل شد. و با اینکه ۲۰ تا ۲۵ درصد از مایوهای عادی گران تر بود، توانست مقام دوم را در بازار کسب کند.

اما امروز که این نام تجاری ساخته و تثبیت شده و اطلاع رسانی کافی پیرامون آن انجام شده است، شاید وقت آن رسیده است که از مرکب روابط عومی به مرکب تبلیغات منتقل شود. مناسب ترین استراتژی تبلیغاتی برای میراکل سوت چیست؟ “در عرض ده ثانیه، ده کیلو لاغرتر به نظر بیایید.”

اما فکر می کنید چقدر احتمال دارد که یک آژانس تبلیغاتی از این استراتژی استفاده کند؟ تقریبا هیچ. تمرکز آنها روی نوآوری و یافتن ایده های جدید و متفاوت است.

اما در آینده آژانس های تبلیغاتی ناچار خواهند شد که در برنامه های خود از ایده ها و تصویرهایی که کمپین روابط عمومی در ذهن مخاطبین جا انداخته است، پیروی کنند.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *