ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۰۳
634 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
بیاموزید چگونه خشم دیگران را کنترل کنید

موقعیت هایی پیش می آید که شما دیگران را می رنجانید. در حقیقت ممکن است یک بازیگر قانون بودن برای آنها آزار دهنده باشد، ولو کوچک ترین آگاهی از عملکرد شما نداشته باشند.

ابتدا باید بدانید که دو نوع عصبانیت وجود دارد:

  • عصبانیت موجه
  • عصبانیت مصلحتی

عصبانیت موجه، موجه است و نه چیزی بیشتر. شما با اتومبیل روی پای یکی از آنها می روید. چون مراقب نبوده اید و آنها به طور موجه عصبانی شده اند، چه خواهید کرد؟ از ماشین خارج می شوید و عذر خواهی می کنید، می گویید که متاسفید. خطای خود را انکار نکنید، به آنها نگویید اتفاق مهمی رخ نداده است و کولی بازی در نیاورند و همچنین نگویید، یکبار کل پای شما پاره شده و هرگز متوجه نشده اید.

سعی نکنید توضیح بدهید که متوجه مسیر نبوده اید. تلاش نکنید کل داستان را سرپوش بگذارید؛ “فکر می کردم خوشحال می شوید که پای شما با یک اتوموبیل مدل بالا زیر گرفته شود.” و محض رضای خدا نخندید.

عصبانیت موجه به نتیجه نیاز دارد، اگر مرتکب خطایی شده اید به آنها گوش دهید. آنها عصبانی هستند، شما آنها را عصبانی کرده اید. توضیح خطای خود را بشنوید و سپس عذر خواهی کنید و راهی برای بهبود اوضاع بیابید. به شخص نشان دهید که با او احساس همدردی دارید.

شاید نتوانید آنچه را می خواهند مهیا کنید، ولی لااقل کاری کنید تا متوجه شوند شما به احساسات آنها اهمیت می دهید و برای شان ارزش قائلید. احساسات آنها را سرپوش نگذارید، حق با آنهاست.

به طور کلی عصبانیت مصلحتی چیز دیگری است. عصبانیت مصلحتی زمانی است که می خواهند شما را به انجام کاری که مایل نیستید، وادار کنند. افراد عصبانی می شوند تا شما را متقاعد کنند و بدترین کار این است که آنها را به همین صورت رها کنید. اگر چنین کردید، مجددا این رفتار را در حق شما و دیگران تکرار خواهند کرد. شما باید بلافاصله آنها را متوقف کنید.

راه حل این است که به سادگی بگویید؛ “من دوست ندارم کسی با فریاد با من صحبت کند یا من دوست ندارم مورد تهدید واقع شوم یا به کاری وادار شوم. اگر ادامه بدهی و آرام نگیری، اینجا را ترک می کنم.”

اگر ادامه دادند، فقط بروید. چیزی نگویید. فقط از اتاق خارج شوید. این کار را تکرار کنید تا سرانجام متوجه شوند.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *