ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۵
406 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بُعد جدیدی از ثروت (۱)

هنگامی که بدهی های خود را تمام و کمال پرداخت کردید و به جایی رسیدید که دیگر پول مهم ترین مشکل زندگی تان نبود، باید قاطعانه تصمیم بگیرید که وضعیت را به همین شکل نگه دارید و نگذارید دوباره کمرتان زیر بار بدهی خم شود.

باید این کار را از باورهای ذهنی تان شروع کنید. این باور قدیمی را که ثروتمند بودن فقط به پول ربط دارد کنار بگذارید. اینکه بر اساس یک سری اعداد و ارقام و مقایسه ی خود با دیگران به این نتیجه برسید که فقیر هستید یا ثروتمند، کاری کاملا اشتباه است. هر فرد فقیری کس دیگری را می شناسد که از خودش فقیرتر است و هر فرد پولداری هم کس دیگری را می شناسد که از خودش پولدارتر است. نمی توان هیچ کس را تنها به این دلیل که پول زیادی ندارد فقیر دانست.

ثروتمند یا فقیر بودن یک فرد، به میزان آگاهی و هوشیاری او بستگی دارد. کسی که نسبت به ثروت خود آگاه باشد، دیر یا زود به ثروت مادی هم دست خواهد یافت. کسی که خود را ثروتمند بداند، حتی اگر دارایی های زیادی هم نداشته باشد، احساس ثروتمند بودن می کند.

شما می توانید همین حالا ثروتمند شوید؛ همین حالا که در حال خواندن این مطالب هستید. خیلی ساده است: فقط کافی است به جای اینکه روی چیزهایی که ندارید تمرکز کنید، چیزهایی را که دارید ببینید و به خودتان بگویید: “من ثروتمند هستم.” اگر الان نتوانید این جمله را بگویید، تا ۱۰ سال دیگر هم نمی توانید.

مهم نیست که در این ۱۰ سال چقدر پول بدست می آورید یا از دست می دهید، مهم این است که در هر شرایطی که هستید، نقاط مثبت زندگی تان را ببینید و خودتان را ثروتمند بدانید. چنین دیدگاهی در مورد زندگی، آرامش را به شما هدیه می کند و باعث می شود احساس کنید چیزی را که همیشه به دنبال آن بوده اید بدست آورده اید.

با رعایت نکاتی که در این مقاله و مقاله های آینده ذکر می کنیم، دارایی های مادی تان را تحت کنترل خواهید گرفت و بعد جدیدی از ثروت را تجربه خواهید کرد.

  • مخارجتان را یادداشت کنید

لازم نیست در این کار وسواس به خرج دهید. مهم نیست با لیست هایی که می نویسید چه کار می کنید. چیزی که اهمیت دارد این است که وقتی مخارجتان را می نویسید، آگاهی بیشتری نسبت به آنها دارید و بهتر می توانید هزینه هایتان را کنترل کنید. این کار باعث می شود از بسیاری از خریدهای غیر ضروری و لحظه ای صرف نظر کنید.

خودتان را ثروتمند بدانید و در عین حال میانه رو باشید. احساس ثروت نباید شما را به سمت ولخرجی های افراطی بکشاند.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *