ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1396/10/16
6 دیدگاه
اشتراک گذاری

در همه‌ی ابزارهای بازاریابی اعم از وب‌سایت، اسلایدهای ارائه و مطبوعات منتشر شده؛ به همان سوأل مهمی که توضیح داده شد، پاسخ دهید. متأسفانه کارشناسان حرفه‌ای در روابط عمومی یعنی کسانی که باید بهتر از دیگران این مهم را درک کنند، خود بزرگترین نقض کنندگان این قانون هستند. اغلب مطبوعات منتشر شده دارای زیاده‌گویی، کلمات و اصطلاحات فنی وقت‌گیر و بیهوده هستند. عده‌ی کمی از دست اندرکاران نشر مطبوعات، تمایل به خواندن مطالب ارائه شده در این قبیل نشریات را دارند؛ چرا که متأسفانه، باز هم بسیار دیده می‌شود که کسی به مهمترین سوأل خوانندگان پاسخی نداده است.

هیچ کس وقت برای شنیدن ارائه‌های بیهوده و بی فایده ندارد. سادگی رمز تبلیغ موفق است. اگر نگاه دقیق‌تری به ارائه‌های جابز بیندازید، متوجه می‌شوید که او محصول نمی‌فروشد بلکه، رویای یک آینده‌ی بهتر را می‌فروشد. هنگامی که شرکت اپل در اوایل سال 2007، آی فون خود را به بازار عرضه کرد؛ جیم گوردون گزارشگر سی ان بی سی، از جابز پرسید: چرا آی فون برای اپل اینقدر مهم است؟ جابز به جای اینکه به بحث در خصوص ارزش سهام سهامداران در بازار بورس بپردازد، چشم انداز یک تجربه‌ی بهتر را پیشنهاد داد: “من تصور می‌کنم که آی‌فون می‌تواند کل صنعت تلفن همراه را تغییر دهد؛ چرا که این گوشی در برقراری تماس و حفظ تماس‌ها طراحی قدرتمندی دارد. ما بهترین آی پاد خودمان را در این گوشی نیز گنجانده‌ایم.

از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی این است که با وجود یک کاوشگر واقعی جستجو در اینترنت، مرور ایمیل‌ها و بهترین گوگل مپ بر روی کره‌ی زمین را در جیب خود خواهید داشت. آی فون تمام چیزهای مورد نیاز شما را در جیبتان قرار می‌دهد و کار با آن 10 برابر آسانتر از دیگر گوشی‌ها است.”

جابز ابتدا به چراها و سپس به چگونگی پاسخ می‌دهد. مخاطبین شما در مورد محصول شما اهمیت نمی‌دهند؛ مردم همیشه به فکر خودشان هستند.

(منبع: ارائه‌ی ناب به سبک استیو جابز ترجمه‌ی سعید مقدّسی، مهدی معین)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
6 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مهدیه رفیعی

سادگی رمز تبلیغ موفق است !!!
دقیقا همینطوره. سادگی رمز موفقیت هرچیزی است.
ممنون از مطلب مفیدتون و ممنون از تصویر زیبایی که برای این موضوع انتخاب کردید. 😉
باتشکر

بهناز ذبیح زاده

هدف تبلیغات انتقال اطلاعات و جذب مشتری موجود یا بالقوه هست وقطعا سادگی این ارتباط رو سریعتر منتقل میکنه . ممنون از شما 🙂

وحيد خسروي

چند نكته مهم را در اين مطلب آموزش داديد و از اين بابت متشكرم :
– براي هر كاري اول بايد چراي خوبي داشته باشيم و بعد از آن به چگونگي كار فكر كنيم .
– سادگي رمز موفقيت تبليغات است .
– هیچ کس وقت برای شنیدن ارائه‌های بیهوده و بی فایده ندارد (به نظر من مردم اصلا حال ندارند تا وقت !!!!)