ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۲
411 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهترین روش ها برای مرتب کردن وسایل (۳)

  • از اثر صندوقچه ی گنج استفاده کنید

جعبه ها و محفظه هایی برای نگهداری وسایل تان بخرید. به قیمت آنها، هنگام خرید توجه نکنید، فقط به دنبال کیفیت باشید. دلیل این امر آن است که احتمال به هم ریختن وسایل در محفظه های ارزان قیمت، بیشتر از محفظه های گران قیمت است.

وقتی فکر می کنید چیزی ارزان است، در ناخودآگاه تان، برایش ارزشی قائل نیستید. اما اگر از وسایل گران تری استفاده کنید، این ذهنیت در شما بوجود می آید که تنها اشیا با ارزش درون یک صندوقچه ی با ارزش قرار می گیرند. در نتیجه در مرتب نگه داشتن وسایل تان بیشتر دقت می کنید.

  • از دیگران کمک بگیرید

یکی از کارآمدترین روش ها در این زمینه، کمک گرفتن از یک فرد بی نظم است. این فرد دید واقع بینانه ای نسبت به وسایل تان خواهد داشت؛ چراکه بر خلاف شما، هیچ وابستگی عاطفی به آنها ندارد.

  • خانه تان را نوسازی کنید

این کار را به یکباره انجام ندهید. اتاق به اتاق پیش بروید. برای این کار باید هر اتاق را به طور کامل خالی کنید. شاید این کار وقت گیر باشد، اما به شدت موثر است. زیرا با این کار مجبور می شوید تمام وسایل اتاق را بردارید و همانطور که قبلا گفته شد، تصمیم بگیرید که آنها را در کدام یک از دسته های به دردبخور، دورریختنی یا علامت سوال قرار دهید.

کاملا واضح است که وقتی در یک اتاق تمیز می نشینید که به تازگی رنگ شده یا کف آن تغییر کرده، تغییر بزرگی در درون خود احساس می کنید و دوست دارید همیشه اتاق تان مرتب و تمیز باشد.

  • مراقب سطوح صاف باشید

میزها، قفسه ها، لبه  ی پنجره ها و تقریبا تمامی سطوح صاف، به طرز عجیبی تمایل به جذب اشیا دارند. حتی کف زمین، که بزرگ ترین سطح افقی خانه است هم از این قاعده مستثنا نیست. مراقب سطوح افقی خانه باشید و سعی کنید همواره آنها را خالی نگه دارید.

مثلا میز عسلی هنگام نوشیدن چای مورد استفاده قرار می گیرد. این میز برای گذاشتن شمع و گلدان مناسب است، اما نباید مجله، روزنامه و وسایل اضافی روی آن بگذارید. اگر هر چیز را سر جای خودش قرار ندهید، سطح بالای یخچال و لبه ی پنجره ها هم فورا پر از وسایل مختلف می شوند.

میز و صندلی اتاق خواب تان هم نمونه ی دیگری از این سطوح هستند که ناخودآگاه لباس های کثیف و وسایل دیگر را به خود جذب می کنند سعی کنید هر چیز را سر جای خودش بگذارید و از انباشته شدن وسایل روی این سطوح جلوگیری کنید.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *