ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
800 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهترین روش ها برای مرتب کردن وسایل (۲)

  • با قدم های کوچک آغاز کنید

بهترین کار این است که از یک کشو یا یک قفسه شروع کنید، تا اینکه تصمیم بگیرید، یک روزه کل انباری یا کل کمدها را مرتب کنید. واقع بینانه برنامه ریزی کنید و کار را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. در غیر این صورت فشار زیادی به شما وارد می شود، در نتیجه خسته می شوید، انگیزه ی خود را از دست می دهید و به روند بی نظمی خود ادامه می دهید.

با چیزی شروع کنید، که تمیز و مرتب کردنش، ۲ تا ۳ ساعت از شما زمان بگیرد؛ مثلا قفسه ی ادویه جات آشپزخانه، کشوی میزتان و یا بخشی از کمد لباس های تان. این فرآیند از پنج مرحله تشکیل می شود.

۱.تمام وسایل موجود را از آن قسمت خارج کنید.

۲.بعد از خالی کردن بخش مورد نظر، آن را تمیز کنید، تا برق بیفتد.

۳.محتویات بخش مورد نظر را که الان در خارج از آن قرار دارند به سه بخش تقسیم کنید.

به دردبخور: هرچه در این بخش قرار می گیرد، واقعا باید مفید باشد و درست کار کند، در انتخاب این وسایل سخت گیر باشید. بهتر است این وسایل چیزی هایی باشند که آنها را دوست دارید و از آنها لذت می برید.

برای تصمیم گیری بهتر، می توانید از خود سوال کنید که آیا در یک سال اخیر حداقل یکبار از آنها استفاده کرده اید؟ آیا جایگزینی برای آنها وجود دارد؟ اگر از هر وسیله چندتا دارید، بهترین آنها را انتخاب کنید و بقیه را در یکی از دو بخش زیر قرار دهید.

دور ریختنی: اشیا شکسته، اضافی و یا وسایلی که حداقل یک سال است از آنها استفاده نکرده اید، در این بخش قرار می گیرند.

علامت سوال: اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که وسیله ای به دردبخور است یا دور ریختنی، آن را در این بخش قرار دهید. آنها را در جعبه ای قرار دهید، همه ی محتویات را روی آن بنویسید و داخل انبار بگذارید. هر شش ماه نگاهی به این جعبه بیندازید. می بینید که در این مدت، تکلیف خیلی از این اشیا معلوم شده و حالا می توانید با خیال راحت آنها را دور بریزید. چیزهایی که تا آن زمان به کار شما نیامدند، خود به خود، دور ریختنی به حساب می آیند.

۴.وسایل شبیه به هم را در یک جا قرار دهید. اشیا کوچک را در داخل جعبه یا ظرف جداگانه ای بگذارید. استفاده از اینگونه جعبه ها خیلی مفید است. اگر از این روش استفاده نکنید، بعد از چند وقت دوباره وسایل تان نامرتب خواهد شد.

۵.هوراااا. از محیط مرتب و منظمی که به وجود آورده اید لذت ببرید و از اینکه کلی کار دیگر مانده، گله نکنید. همانطور که خانه و محل کارتان، رفته رفته بی نظم و به هم ریخته شده بودند، این کار شما هم می تواند شروعی دوباره برای داشتن محیطی مرتب و منظم باشد.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *