لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
508 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهای موفقیت تان را بپردازید

چطور می توانید بفهمید که آیا کل بهای موفقیت تان را پرداخت کرده اید یا نه؟ ساده است.

به دور و برتان نگاه کنید. بفرمایید! شما همیشه می توانید با نگاه کردن به شیوه فعلی زندگی و موجودی حساب بانکی تان بفهمید که چه بخشی از بهای موفقیت را پرداخت کرده اید.

“بر اساس قانون انطباق، دنیای بیرون شما منعکس کننده شخصیت درونی شما و بهایی است که پرداخت کرده اید.”

در مورد بهای موفقیت نکته جالبی وجود دارد. و آن اینکه این بها همیشه باید به طور کامل پرداخت شود. و اینکه باید همیشه از پیش، این بها را پرداخت کنید. تعریف شما از موفقیت هرچه باشد باید این را بدانید که موفقیت مثل یک رستوران نیست که بعد از خوردن غذا و لذت بردن از آن بهایش را پرداخت کنید. بلکه شبیه به یک کافه تریا است که می توانید هرچه دوست دارید انتخاب کنید اما قبل از خوردن باید بهایش را پرداخت کنید.

زیگ زیگلار که یک سخنران انگیزشی است می گوید: «آسانسور موفقیت خراب است اما راه پله همیشه باز است.»

از متخصصها یاد بگیرید

کاپ کاپمیر به من گفته بود که بعد از انضباط فردی مهم ترین اصل موفقیت این است: «از متخصص ها یاد بگیرید. هرگز به اندازه ای عمر نخواهید کرد که همه چیز را خودتان یاد بگیرید.» اگر می خواهید موفق شوید اولین کاری که باید بکنید این است که چیزی را که برای رسیدن به موفقیت دلخواهتان لازم دارید یاد بگیرید. از متخصصها یاد بگیرید. کتاب هایشان را بخوانید. به برنامه های صوتی شان گوش کنید. در سمینارهایشان شرکت کنید. به آنها نامه بنویسید تا به صورت مستقیم به ایشان نزدیک شوید. و از آنها مشورت بخواهید. گاهی وقت ها برای تغییر دادن مسیر زندگیتان یک ایده کافی است. اجازه بدهید در این مورد مثالی بزنم:

چند سال پیش یکی از دوستانم یک دندانپزشک فوق العاده را به من معرفی کرد. بعدا فهمیدم که او شهرت زیادی دارد و نام «دندانپزشک دندانپزشکان» را روی او گذاشته اند. او کسی بود که دنداپزشکهای دیگر برای انجام کارهای دندانپزشکی خود به او مراجعه می کردند. او به من گفت که در هر کنفرانس دندانپزشکی بزرگی که می تواند، شرکت می کند. و وقتی آنجا است به حرف های همه دندانپزشکانی که از سراسر کشور و جهان به آنجا می روند گوش می دهد و در مورد تازه ترین فناوری های دنداپزشکی با آنها بحث می کند.

یک هفته با صرف پول و وقت زیادی در یک کنفرانس دندانپزشکی بین المللی در هنگ کنگ شرکت کرد. و در آن کنفرانس در جلسه ای حضور پیدا کرد که یک دندانپزشک ژاپنی آن را ترتیب داده بود. آن دندانپزشک یک فناوری جدید را در جراحی زیبایی کشف کرده بود که ظاهر دندان ها را بهتر می کرد و کمک می کرد که مردم با انجام این جراحی به طور قطع زیبا و خوش چهره شوند. او به سن دیه گو بازگشت و فورا از آن تکنیک جدید در کارش استفاده کرد. و در مدت کوتاهی در آن حوزه تبحر پیدا کرد و به شهرت ملی رسید.

در طول چند سال دیگر مردم از همه مناطق جنوب غربی آمریکا به او مراجعه می کردند. و از آنجاییکه آن تخصص را داشت می توانست به طور مداوم دستمزدش را افزایش دهد. در نهایت آن قدر درآمد کسب کرد که می توانست در سن ۵۵ سالگی خودش را بازنشسته کند. زیرا دیگر از نظر مالی استقلال پیدا کرده بود و می توانست بقیه عمرش را با خانواده اش بگذراند، به مسافرت برود و رویاهایش را عملی کند.

نکته ای که در این داستان وجود دارد این است که این دندانپزشک مرتبا به دنبال ایده ها و توصیه های متخصصین رشته خودش بود و با این کار به یک فناوری جدید دست پیدا کرد که موجب شد با استفاده از آن به موفقیت مالی برسد در حالیکه در حالت عادی باید ده سال بیشتر کار سخت انجام می داد تا به چنین موفقیتی دست پیدا کند.

این می تواند در مورد شما هم اتفاق بیفتد. اما فقط در صورتیکه دانشجوی مادام العمر رشته کاری خودتان باشید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات