ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۹
500 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : یک هدف را انتخاب کنید

طبق آنچه تا کنون در مورد مباحث تعیین هدف گفته ایم، وقتی هدف های خود را نوشتید تصور کنید که اگر به اندازه کافی به هدف هایتان علاقه داشته باشید و به اندازه کافی صبر کنید می توانید به همه آن ها برسید. همچنین تصور کنید یک «عصای سحرآمیز» دارید که می توانید با تکان دادن آن طی بیست و چهار ساعت به هر هدفی که در فهرست تان قرار دارد برسید. اگر می توانستید طی بیست و چهار ساعت به هر کدام از این هدف ها که می خواهید برسید کدام یک بیشترین اثر مثبت را روی زندگی فعلی تان می گذاشت؟

کدام هدف بیشتر از هر هدف دیگری زندگی تان را تغییر می داد یا آن را بهتر می کرد؟ کدام یک از هدف هایتان هست که اگر به آن دست پیدا کنید به شما کمک می کند تا به بیشتر هدف های دیگرتان برسید؟ پاسخ شما به این سوال هرچه هست یک دایره دور آن بکشید و سپس آن را بالای یک برگ کاغذ تمیز بنویسید.

“اکنون این هدف به هدف بزرگ اصلی تان تبدیل می شود. این هدف به نقطه تمرکز و اصل سازمان دهنده فعالیت های آینده تان بدل می شود.”

برای شروع از روش پرسش و پاسخ استفاده کنید

در اینجا تکنیک دیگری را مطرح می کنم که با استفاده از آن می توانید احتمال رسیدن به هدف را بسیار بالا ببرید. این قدرتمندترین تکنیک تفکر خلاق است که تا به حال دیده ام. این روش بیشتر از هر روش دیگری به بسیاری از مردم کمک کرده است که ثروتمند شوند. یک برگ کاغذ سفید دیگر بردارید. و هدف اصلی تان را به صورت یک سوال در بالای آن بنویسید.

سپس خودتان را موظف کنید که حداقل بیست پاسخ برای آن پیدا کنید. به عنوان مثال اگر هدف شما این باشد که تا زمان مشخصی مبلغ مشخصی پول دربیاورید می توانید این سوال را بپرسید که:

«چطور می توانم تا فلان تاریخ فلان مقدار پول دربیاورم؟»

سپس خود را موظف کنید که بیست پاسخ برای این سوال تان پیدا کنید. این تمرین اندیشه گشایی، ذهن تان را فعال می کند، خلاقیت تان را شکوفا می کند و به شما ایده هایی می دهد که ممکن است قبلا اصلا به آنها فکر نکرده باشید. نوشتن سه تا پنج پاسخ اول ساده خواهد بود. پیدا کردن پنج پاسخ بعدی سخت می شود و ده پاسخ آخر سخت تر از آنی خواهد بود که بتوانید فکرش را بکنید. حداقل اولین باری که این تمرین را انجام بدهید این طور است. با این حال باید از قدرت انضباط و اراده فردی تان استفاده کنید و تا نوشتن بیست پاسخ به کارتان ادامه دهید.

وقتی بیست پاسخ را نوشتید به فهرست خود نگاه کنید و یکی از پاسخ ها را انتخاب کنید تا فورا بر اساس آن دست به کار شوید. ظاهرا وقتی برای به اجرا درآوردن یکی از ایده های موجود در فهرست تان دست به کار می شوید جرقه ایده های بیشتری در ذهن تان روشن می شوند و انگیزه پیدا می کنید که تعداد بیشتری از پاسخ هایی را که نوشته اید به اجرا در بیاورید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *