ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
382 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : همیشه فعال باشید

به جای اینکه روی اتفاقی که افتاد و اینکه مقصر چه کسی است تمرکز کنید روی راه حل و کاری که الان می توانید انجام بدهید متمرکز شوید. به این فکر کنید که برای حل مشکل بوجود آمده چه کاری می توانید انجام بدهید نه اینکه چه اتفاقی افتاد و چه کسی باید مورد سرزنش قرار بگیرد. برای اینکه خوش بین باقی بمانید به دنبال نکته مثبت موجود در هر موقعیت باشید.

وقتی به دنبال نکته مثبتی می گردید همیشه آن را پیدا می کنید. علاوه بر این وقتی به دنبال نکته مثبتی هستید از آنجایی که ذهن هوشیار شما در هر لحظه تنها یک فکر را می تواند در خود نگه دارد در نهایت مثبت و خوش بین می شوید و کنترل کامل اوضاع را در دست خواهید گرفت.

در هر مشکل یا سختی به دنبال یک درس ارزشمند باشید. هر مانعی که با آن مواجه می شوید حاوی یک یا دو درس است که برای شما فرستاده شده اند تا به شما کمک کنند که در آینده موفق شوید. تفاوت میان افراد موفق و شکست خورده ساده است: وقتی اتفاق بدی برای افراد شکست خورده می افتد برای خودشان متاسف می شوند اما افراد موفق در شکست شان به دنبال درس ارزشمندی می گردند که در آینده به آنها کمک می کند.

به دنبال هدیه بگردید

نورمن وینسنت پیل می گوید: «وقتی خدا می خواهد هدیه ای برایتان بفرستد آن را درون یک مشکل می پیچد. هرچه مشکلی که با آن مواجه می شوید بزرگتر باشد هدیه ای که دریافت می کنید بزرگتر خواهد بود.» به جای تمرکز روی مشکل به دنبال هدیه بگردید. شگفت آور اینکه هر بار هم آن را پیدا می کنید. علاوه بر این گاهی اوقات هدیه مورد نظر یا درس ارزشمندی که در مشکل تان نهفته است می تواند بسیار ارزشمندتر از مشکلی باشد که با آن مواجه شده اید.

گاهی اوقات درسی که از برخورد با یک مشکل می گیرید می تواند کلید رسیدن به موفقیت بلندمدت شما باشد. ناپلئون هیل می گوید: «درون هر مشکل یا مانعی بذر فرصت یا منفعتی به بزرگی آن مشکل نهفته است. کار شما این است که پیدایش کنید.» در زمان مواجهه با مشکلات همچنان و به طور مداوم خودتان را یک فرد قوی و مصمم ببینید. در جنگ جهانی اول مافوق های یک ژنرال انگلیسی او را چنین توصیف کردند:

«او در آنجا ایستاده است به مانند میخ آهنینی که در زمین یخ زده فرو برده باشند، تزلزل ناپذیر»

کاری کنید که هر وقت خودتان با سختی ها و مشکلاتی مواجه می شوید بتوان همین توصیف را در مورد شما به کار برد. با خودتان عهد ببندید که مانند میخ آهنینی که در زمین یخ زده فرو برده باشند محکم و استوار بایستید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *