ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۷
395 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : انضباط فردی در کارها

«رهبران رهبر متولد نمی شوند، ساخته می شوند. و مانند هر چیز دیگری هم ساخته می شوند. یعنی از طریق کار سخت. و این بهایی است که ما برای رهبر شدن یا رسیدن به هر هدف دیگری مجبور به پرداخت آن هستیم.»

احتمالا جز کارتان هیچ بخشی از زندگی تان نیست که رعایت انضباط فردی در آن بیشتر روی آینده تان اثرگذار باشد. اما اگر مانند اکثریت مردم باشید از زمانی که کار خود را در ابتدای صبح آغاز می کنید و تا پایان عصر به انجام آن ادامه می دهید با افراد و وقایعی احاطه می شوید که شما را از انجام مهم ترین کارها باز می دارند.

اما از طریق انجام مهم ترین کارها است که سریعا و به طرز قابل اعتمادی پیشرفت می کنید و به جلو می روید. از یک گروه از مدیران ارشد پرسیده شد که: «مهم ترین ویژگی هایی که یک فرد در شرکت شما باید داشته باشد تا به او ترفیع بدهید چیست ؟»

از میان اینها ۸۵ درصد با هم توافق داشتند که مهم ترین ویژگی ها اینها هستند:

توانایی تعیین اولویت و کار روی فعالیت های با ارزش؛

انضباط برای انجام خوب و سریع کار.

ظاهرا این دو ویژگی برای موفقیت در کار بیشتر از هر کار دیگری که یک فرد می تواند انجام بدهد موثر هستند. کار منضبط و متمرکز، شما را قادر می سازد که مدام و به طور قابل پیش بینی کار بیشتری را انجام دهید، پول بیشتری کسب کرده و سریع تر از یک فرد معمولی در کارتان ترفیع بگیرید.

مربوط و نامربوط را از هم جدا کنید

در مباحث “بهانه بی بهانه” چندین بار اصل پارتو (قانون ۸۰ / ۲۰ ) را مطرح کرده ام. و اینجا هم کاربرد دارد. ۸۰ درصد ارزش دستاوردهایتان از ۲۰ درصد کارهایی که انجام می دهید کسب میشود. بنابراین کار شما این است که این ۲۰ درصد کارهای مهم را شناسایی کرده و بعد قاطعانه روی انجام سریع و خوب آنها تمرکز کنید.

فعلا بیایید به روی دیگر سکه مدیریت زمان خوب نگاهی بیندازیم. روی دیگر این سکه، مدیریت زمان ضعیف است. بر اساس آمار شرکت رابرت هان اینترنشنال، یک کارمند معمولی حدود ۵۰ درصد وقت خود را صرف فعالیت هایی می کند که به کارش مربوط نمی شوند: 

۳۷ درصد وقت افراد در محل کار صرف گفتگوهای بیهوده با همکاران در مورد موضوعات شخصی می شود که هیچ ارتباطی با کار افراد پیدا نمی کنند. ۱۳ درصد باقی مانده صرف دیر آمدن، زود رفتن، نهارها و قهوه نوشیدن های طولانی، وبگردی، روزنامه خواندن یا انجام کارهای شخصی در طول روز می شود.

حتی بدتر اینکه وقتی آدم هایی که وقت تلف می کنند می نشینند که کارشان را انجام بدهند وقت زیادی را صرف کارهای کم ارزش می کنند. در نتیجه کار بسیار کمی را به انجام می رسانند که بعد باعث می شود احساس کنند برای جبران کردن تحت فشار دائمی هستند.

متاسفانه اگر وقت تان را در محل کار تلف کنید کار از بین نمی رود. بلکه مدام به آن اضافه می شود مانند بهمنی که در حال سقوط باشد. ضرب الاجل ها نزدیک و نزدیک تر می شوند. و تا زمانیکه نهایتا خودتان را مجبور کنید که در دقیقه نود کارها را انجام دهید اضطراب تان افزایش پیدا می کند و معمولا مرتکب اشتباهاتی خواهید شد که برایتان گران تمام می شوند.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *